Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hører du på musikk?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-09, 12:46   #1
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hører du på musikk?

Jeg liker musikk, men hører i grunnen ikke på særlig mye. Setter nesten aldri på musikk hjemme, har aldri "propp i øret" når jeg er ute. Liker godt å gå på konsert, men gjør det sjelden. I grunnen hører jeg mest på musikk når jeg har på radioen når jeg kjører bil. Hvordan er dine musikklyttevaner?

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 12:47   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Stort sett alltid. Radio i bilen, iPod når jeg trasker, radio på jobb, Spotify hjemme. Og et utall konserter støtt og stadig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 12:50   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Radio i bilen og på jobb. På lengre bilturer ipod koplet til anlegget i bilen. På jobb også endel rippa cd-er.
Hjemme krangler jeg og barna om det skal være "min" eller "deres" musikk. Ofte er det ikke noe.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 12:54   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Radio i bilen, iPoden både nå og da. Sjeldent noe musikke hjemme, kun hvis jeg er alene hjemme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 12:54   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Nesten bare i bilen. Men jeg foretrekker av og til fullstendig stillhet, spesielt rett før jeg skal ha mensen. Rart med det, da er alle lyder 100 ganger sterkere og mer ubehagelige. Jeg er akkurat som en hund.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:01   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Alltid mp3-spiller når jeg er ute og går. Ofte radio i bilen. Hører mye på musikk hjemme også, men ikke alltid.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:04   #7
Lilo
Aktiv
 
Lilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Lilo er litt kul
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Har så også si alltid tven på en musikk kanal, hører alltid på radioen når jeg kjører bil.

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:08   #8
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Her er det stort sett også bare i bilen, eller når jeg er ute på byen/på fest. Er jeg alene hjemme så fortrekker jeg stillhet, det er nemlig veldig sjelden vare her i huset.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:10   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

HØrer alltid på musikk. (nå: Green day) - Stort sett radio og spotify, men i bilen blir den endel cd'er også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:15   #10
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Jeg hører mye på musikk, både hjemme, i bilen, i stallen og der jeg ellers måtte oppholde meg.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:16   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg liker musikk, men hører i grunnen ikke på særlig mye. Setter nesten aldri på musikk hjemme, har aldri "propp i øret" når jeg er ute. Liker godt å gå på konsert, men gjør det sjelden. I grunnen hører jeg mest på musikk når jeg har på radioen når jeg kjører bil. Hvordan er dine musikklyttevaner?

Akkurat som dine.

Kjøpte meg en ipod nano for 2 uker siden, men har ikke pakket den ut engang.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 13:16   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Hører sjelden på musikk. Det er så mye støy i jobben min at jeg nyter stillheten når jeg har muligheten.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 15:20   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Musikk er en viktig del av hverdagen på Tara. Vi har musikk både i bakgrunnen og til aktiv lytting, og er mye på konserter. For trening er det helt essensielt. I bilen, derimot, velger jeg ofte nyheter.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 16:02   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg liker musikk, men hører i grunnen ikke på særlig mye. Setter nesten aldri på musikk hjemme, har aldri "propp i øret" når jeg er ute. Liker godt å gå på konsert, men gjør det sjelden. I grunnen hører jeg mest på musikk når jeg har på radioen når jeg kjører bil. Hvordan er dine musikklyttevaner?

Som deg, bortsett fra at jeg i praksis har sluttet å gå på konserter. (Det er altfor mye lyd og trengsel. ) CD-spilleren vår tok kvelden (godt hjulpet av 2-åringen) for ett år siden omtrent, og siden den gang har jeg hørt minimalt på musikk. Det hender jeg hører et par sanger på youtube eller setter på noe hvis jeg jobber på kjøkkenet. Før jogget jeg alltid til musikk, men nå er det stort sett stillhet der også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 17:02   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Radio mens jeg lager mat eller er på badet, Spotify/YouTube mens jeg sitter foran PC'en, MP3 mens jeg er ute. Med andre ord nesten hele tiden, med mindre jeg ser på TV. Konserter går jeg sjeldnere på, håper det blir mer av det når barna er større og vi får litt oftere barnevakt. Men jeg synes gjerne at bråk, klapping og sur sang av fansen ødelegger konsertopplevelser.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 17:24   #16
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Radio i bilen, Mp3 ute og på trening, og musikk (spotify, plater, og funn fra youtube) hjemme. Musikk er livsviktig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 17:26   #17
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Musikk er en viktig del av hverdagen på Tara. Vi har musikk både i bakgrunnen og til aktiv lytting, og er mye på konserter. For trening er det helt essensielt. I bilen, derimot, velger jeg ofte nyheter.

Tara? Det magasinet for de over 40? Journalist der? Eller kanskje det er Kamille som er for de over 40.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 18:13   #18
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Tara? Det magasinet for de over 40? Journalist der? Eller kanskje det er Kamille som er for de over 40.

Snarere Tara fra Tatt av vinden.



Jeg hører mye på radio. Musikk i øret når jeg jogger, og CD-er i bilen når jeg kjører. Musikk er en viktig del av livet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 18:18   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Hører alltid på musikk fra radioen når jeg kjører bil. Jobber også helt klart best når jeg har på musikk til arbeidet

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 18:26   #20
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Snarere Tara fra Tatt av vinden.



Jeg hører mye på radio. Musikk i øret når jeg jogger, og CD-er i bilen når jeg kjører. Musikk er en viktig del av livet.

:klaskepanne:

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no