Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Hvorfor har orddeling blitt så utbredt?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 20:55   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor har orddeling blitt så utbredt?

Eller har det kanskje alltid vært slik, jeg har bare ikke lagt merke til det før nå?

Under byturen min i dag, kunne jeg observere svære skilt med sommer klær 50 %, konge reker og sol krem. (Ikke på ett og samme skilt, dah!)
Og etter å ha lest litt rundt på andre forum, er jeg sjeleglad for at moddene på FP korrigerer skrivefeil (feel free hvis mitt innlegg inneholder noen), for jeg blir rimelig satt ut av tråder og innlegg hvor folk skriver jeg jobber i helse vesenet, men har syke melding pga bekken plager og rulle stol bruk.

Og hva er greia med di istedetfor de? Di klarte aldri å lure meg. Jeg har til og med sett allvårlig, forje og ellstemann nedskrevet på papir.

Nå er det meget mulig at de som er enda schmartere enn meg reagerer like mye på mine kommafeil og min uvitenhet om fullt skrives med én eller to l-er, men i så fall vil jeg gjerne høre om det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.