Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fibi skal flytte

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 21:35   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fibi skal flytte

Hurra!

På torsdag får jeg levert en diger container i hagen, og MASSE skal kastes. Sofaen, salongbordet, diverse hyller og sjenker, og en haug med annet dritt. Her skal det tømmes.

Når vi så kvitter oss med så mye, så sier det seg selv at vi må ha noe nytt. Så på fredag tar vi turen innom Ikea med et ganske så fullt visakort. Endelig skal jeg få "en stil". Møbler som hører sammen, og en leilighet som faktisk er pen. Det meste av pynteting og dilldall går i containeren, og noe går til fretex. Nå skal det styles!

Vi er tvunget til å tenke budsjett, så det blir billige greier. Holder de tre år, så er jeg fornøyd. Her er det jeg har bestemt meg for sålangt:

Expedit hylle 145x145 cm i bjørk


Benno salongbord i bjørk



Benno tvbenk i bjørk



Vi får også en svart skinnsofa, 2x3, av foreldrene mine. Vi må også ha spisebord og stoler til. Spisestuen er en del av stuen, så jeg skal se om jeg finner noe i samme farger som resten av møblene. Må muligens ha et lite hjørnebord mellom sofaene også. Vi må også ha en ny lampe tror jeg, men vi får se når vi har kommet inn i leiligheten om det blir stålampe eller taklampe. Kommer litt an på hva som finnes der fra før.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:37   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

IKEA er saker! - Du kan godt forvente at det lever relativt lenge. Vi har Billyhyller som er nesten 10 år gamle. (og som er flyttet 4-5 ganger)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:38   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Etterhvert skal jeg på Indiska og snope litt også. Noen puter til sofaen ala dette:



Så snart jeg finner ut om det er persienner i stuen skal jeg tenke "windowdressing". Er det allerede persienner, så skal jeg ha noen slike flortynne gardiner i vinrød, lilla eller cerise tror jeg. Noe som matcher putene, i hvertfall. Skal også snope litt løpere og duker, noen telysgreier og et par pynteskåler og lys på Indiska. To whom it may concern: Jeg ønsker meg gavekort på Indiska til bursdagen min om noen uker.

Ååh, som jeg gleder meg!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:47   #4
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Dette høres utrolig gøy ut Fibi!

Vi skal flytte fra en forholdsvis pen leilighet til hus fra hine hårde dager, og trenger nok noen billige tips da det bare er en mellomstasjon før vårt nye hus er ferdig.

Lykke til med dekoreringen.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:47   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

En liten "ønskeliste".











De har mye på Indiska som ikke lå på nett. Telysholdere og annet stæsj. Jeg liker den indiskinspirerte stilen. Den er varm og romantisk, men samtidig kul. Møblene blir jo enkle og lyse, og da tror jeg det blir pent med fargerikt stæsj.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:48   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Så gøy!

Stua mi er full av Expediter i forskjellige størrelser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:49   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Vi skal også kjøpe sånn romdelerhylle, og ha den nede i kjellerstua. Veldig praktisk. Og så har vi Benno-bordet i stua, men det vet du jo. Men jeg liker ikke bjørkefargen og skal kjøpe nytt i eik. Synes det ser finere ut, mer "elegant". Skal ha denne bjørkeshitet i kjellerstua. Ville gått for eik altså, men det er jo smak og behag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:51   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Expedit. Jeg vurderer om jeg skal ha en som er et hakk høyere, men smal (to ruter i bredde) ved siden av. Har ikke helt bestemt meg enda. Det er mulig det blir den kvadratiske som er et hakk større også. 180x180 tror jeg. Noen av hyllene skal inneholde bilder, andre skal ha litt pynteting, noen skal ha kurver med smågreier, og så blir det vel et par med bøker og dvder også. Har kjøpt fire grønne DVDkassetter på Ikea i går. Hmm.. Vi trenger en Billyhylle til å ha dvder i også, når jeg tenker meg om. Og en på barnas rom.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:52   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Iset: Jeg så på eik, men falt liksom litt mer for bjørkefargen egentlig. Lys og fin. Dessuten vil jeg ikke herme etter deg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:53   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Bjørk er svært klassisk i skandinaviske interiører. Slett ikke kjedelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 21:55   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Nei det er jo du selv som bestemmer hehe, jeg ville bare si fra. Jeg hadde aldri valgt bjørk i dag. Men som sagt, det er jo smak og behag, og jeg er fornøyd med bordet sett bort fra fargen.
Skal på Ikea i morgen eller torsdag og kjøpe eikebordet. Can't wait.
Billyhyllene er forresten geniale. Vi solgte jo alle våre for et par år siden, men jeg likte ikke fargen. Tror vi skal ha nye nede i kjelleren, og stæsje dem opp med funky dører og diverse.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:06   #12
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Billyhyllene som skal stå på barnas rom og i gangen blir standard hvit tror jeg. De synes lizzm ikke hele tiden. Vurderer en sånn tripp-trapp-aktig hylle til barnas rom også, men har ikke helt bestemt meg enda. Det holder kanskje med en billy eller to og noen lekekasser. Jeg har jo en hvit hylle med tøykurver i pastellfarger (fra ellos for 199 ) fra før, og da passer det greit med hvit hylle også.

Nå fikk jeg akkurat beskjed om at det er fire vinduer i stua. Jeg vet at ett av dem er til gulvet, men er usikker på høyden på de andre, så persienner må vente til vi har flyttet. Jeg skal se an pengene om jeg kanskje skal kjøpe bjørkefargede persienner også, eller om det blir billige hvite/"sølv". Det er mulig de fargede flortynne gardinene må vente litt, persienner er litt høyere prioritert enn det. Vil kunne skjerme for innsyn og sol.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:11   #13
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fibi skal flytte

En kjapp kommentar med baby på armen: Bjursta spisebord! Vi har det brunsorte i den største varianten, men de kommer også i bjørk og eik, tror jeg. Vitrineskap kan man også få til for en forholdsvis billig penge.

Til bordet valgte vi Stefan stoler (de aller billigste spisestuestolene omtrent), og så kjøpte vi hvite stolputer og la på. Kostet oss under 200 kr per stol. Alternativene kostet mye mer, og vi er veldig godt fornøyde.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:11   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Her er et fint spisebord:

Jeg har det i brunsort og det er helt supert. Innholder 2 plater og det er plass til 12 rundt bordet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:15   #15
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Jeg ville ikke kjøpt møbler fra Ikea i bjørkefarge. De gulner enormt og etter et par år ser de ut som syrebeiset furu.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:27   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Ja, vårt bord er blitt gult, når du nevner det. Stygt, rett og slett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:37   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg ville ikke kjøpt møbler fra Ikea i bjørkefarge. De gulner enormt og etter et par år ser de ut som syrebeiset furu.

Det er min erfaring også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 00:03   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Moro med Ikea! Skulle ønske jeg bodde nærmere.

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg ville ikke kjøpt møbler fra Ikea i bjørkefarge. De gulner enormt og etter et par år ser de ut som syrebeiset furu.

Ikke mine Billy-hyller og Lack-bord i bjørk. Hyllene har jeg hatt i 6 år, bordet i 2 år.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 00:07   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Dessverre så kan jeg melde om at bjørkemøblene fra Ikea gulner til furu på under tre år... Her prøver jeg helst å bli kvitt det. Expedithyllen holdt seg relativt greit, den er vel foliert, men resten har gulnet mye.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 01:36   #20
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Et lite forslag i shopping-rusen: hva med å lage garasje-loppis? Sleng ut alt du skal bli kvitt på finn.no; nesten gratis mot henting? Så slipper du å styre så mye med alt du skal bli kvitt???

Lykke til med "en stil"-shoppingen... :smil:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no