|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Jeg finner ingen vaskehenvisning, men tenker det hadde vært hyggelig for Småen å få et rent og pent sete nå som han skal bytte. Dette er et hts izi kid sete, og det er ganske flekkete og "ekkelt".
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Jeg har vasket det på 35 grader - gikk så det susa. Setet så helt nytt ut etterpå! (Paddingen på selene som sitter fast derimot....)
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Og det var lett å få trekket på igjen? Jeg syns nemlig det sitter så stramt, så jeg ser for meg at om det krymper 5% så får jeg det aldri i verden på igjen...
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?
Ja, det krympet ingenting. Lett å få på igjen. (Kan være jeg vasket det på ullvask altså)
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Vi vasket det på 60 grader. Tut og kjør. Det gikk bra.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Fest det på mens det er litt fuktig. Da er det fortsatt litt strekk i det, hvis det har krympet.
|
|
|
#8 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Sier som Polyanna, sjekk hvordan du tar det av. Ellers har jeg vasket trekkene til alle (begynner å bli noen) på 40 grader i maskinen. Satte på trekket fuktig og det gikk så fint så.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?Det er ganske greit med hts'en altså. Selene løstnes nede på setet (litt lirking, bare) - så dras hele trekket av. Det er greit å feste også. Ingen vidløftige posjekter med ny treing av seler og sånn.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Kan jeg vaske trekket på bilsetet?
|
|
|