Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket bilde?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-09, 12:06   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilket bilde?

Jeg skal få kjøpe meg et nye bilde og har lenge sett på et av Bjørg Thorhallsdottir. Nå har jeg også funnet et annet jeg liker godt og vet ikke helt hvem jeg skal velge (forutsatt at de er på atlier da). Begge bildene er på 50 x 50 uten ramme. Hva synes folket?

Dette som heter walkabout:



Men jeg liker også dette...

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 12:08   #2
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Walkabout. Det var en fin ro i det.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 12:15   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Jeg likte Walkabout best.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 12:21   #4
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Enig med resten.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 12:30   #5
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Fine bilder begge to. Men enig med Pappalille at det var en deilig ro i Walkabout.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 12:44   #6
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Walkabout. Man kan drømme seg litt vekk i et slikt bilde.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 00:09   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Walkabout :jepp:

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 00:11   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Jeg likte også det første best. Vi har en del bilder av Bjørg T. på jobben og de er bare såå fine.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 00:28   #9
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Walkabout likte jeg best. Veldig fint. Det andre bildet hadde jeg visst ikke særlig sansen for.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 00:59   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Hmmm. Du skal kjøpe deg Bjørg-bilde og velger en av disse?

Hva med:







__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 02:03   #11
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Av de første der likte jeg det øverste best.

Av de siste her liker jeg best det med fjellet og hun som kommer vandrende med stigen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 08:48   #12
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Jeg likte også Walkabout best.
De andre som Myrsnipa la inn var ikke helt min stil, men likte de to første best.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 10:07   #13
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Enig med røkla!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 16:39   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Likte walkabout best, men syns det er ett soverom eller gang bilde, ikke ett stuebilde.

De andre bildene ble bare slitsomme.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 17:29   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Walkabout er det første Torhallsdottir-bildet jeg har sett som har hatt et snev av kunsterisk kvalitet, så jeg hadde nok valgt det. Det var fint.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 16-07-09 kl 18:04.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 17:31   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Walkabout er det første Torhallsdottir-bildet jeg har sett som har hatt et snev av kunsterisk kvalitet, så jeg hadde nok valgt det.



Det er jo det som er så genialt deilig med Bjørg. Man trenger ikke ha 40 vekttall i abstrakt galemathias-kunst for å få følelser ut av det.
Jeg føler ikke en dritt av det tsunami-walkabout-bildet f.eks, mens de andre jeg viste frem treffer meg rett i hjerter og gjør at jeg bare vil se mer og mer på de. Men jeg har visst ikke peilig....

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 17:35   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.



Det er jo det som er så genialt deilig med Bjørg. Man trenger ikke ha 40 vekttall i abstrakt galemathias-kunst for å få følelser ut av det.
Jeg føler ikke en dritt av det tsunami-walkabout-bildet f.eks, mens de andre jeg viste frem treffer meg rett i hjerter og gjør at jeg bare vil se mer og mer på de. Men jeg har visst ikke peilig....

Det er helt greit å like det! Det er som popmusikk, ingen veldig store kunstneriske kvaliteter, men behagelig og fin dekor. Og det er en ærlig sak. Men det gjør det ikke til stor kunst. Det er ikke mesteparten av hva jeg har på veggen heller, for den saks skyld.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 18:23   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.



Det er jo det som er så genialt deilig med Bjørg. Man trenger ikke ha 40 vekttall i abstrakt galemathias-kunst for å få følelser ut av det.
Jeg føler ikke en dritt av det tsunami-walkabout-bildet f.eks, mens de andre jeg viste frem treffer meg rett i hjerter og gjør at jeg bare vil se mer og mer på de. Men jeg har visst ikke peilig....

Næsj, folk har nå forskjellig smak. Jeg synes disse bildene var like lite spennende som Rosina Wachtmeister sine, men so what? Om det er noe som jeg synes er skikkelig fint, så spiller det da virkelig ikke noen rolle hva andre synes?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 21:15   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er helt greit å like det! Det er som popmusikk, ingen veldig store kunstneriske kvaliteter, men behagelig og fin dekor. Og det er en ærlig sak. Men det gjør det ikke til stor kunst. Det er ikke mesteparten av hva jeg har på veggen heller, for den saks skyld.

Men finnes det en fasit på hva som er "stor kunst". Er det en vitenskap på samme måte som vi kan måle liter og cm? Kan vi slå fast at noe ER god kunst og noe ikke er det? Eller er det kun "smaken og baken"?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 21:24   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket bilde?

Walkabout.

Selv har jeg Audrey Hepburn i IKEA-utgave på veggen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no