Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-09, 21:45   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Jeg kan visst aldri slutte å forundre meg over hvor korttenkt enkelte er når det gjelder barn og bilsikring. Opp gjennom årene har jeg sett mye rart:

Kan jo starte med bestemor i familien som satte sitt barnebarn på 2 år i fanget foran, satt selene utenpå barnet og kjørte av gårde. De skulle jo bare en tur på butikken. Trenger vel ikke si at det ble første og siste gangen vi etterlot barn hos dem uten bilstol.

Ellers har jeg sett
-barn stående i sin bilstol og sett bakover
-baby i bæresele på magen, mor satte seg i bilen, dro på seg selene og kjørte
-babybilstol plassert løst i baksetet mens moren satt ved siden av og "passet på"

Vi kjører ikke en meter uten at alle er festet forsvarlig og det er egentlig utrolig hvor uansvarlige enkelte er.

Flere som har sett biler med løse barn i, eller fantasifulle festemetoder?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.