Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Husbygging, hvor starter vi og hva velger vi?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-09, 22:42   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Husbygging, hvor starter vi og hva velger vi?

Vi har kjøpt tomt! Og jeg er en rar blanding av og

Tomta er ikke klar for overtakelse før til året, sannsynligvis i mars. På denne tiden tenkte vi å finne ut hva slags hus vi vil ha, forskjellige løsninger, og ellers andre lure ting.

Men vi er helt grønne på dette, og trenger lure tips fra andre som har bygget hus!

Hvordan velger vi husleverandør? Vi er vel enige om hva slags type hus vi vil ha, og de fleste leverandørene jeg har tittet på, tilbyr denne typen hus. Det er litt forskjellige planløsninger, men antakelig ikke problemer med å endre noe heller, om vi går for en leverandør som ikke har "akkurat" det vi vil ha.

Jeg har bestilt noen kataloger, og vi må vel be om litt priser etterhvert, men hvor mange leverandører er det greit å sjekke med?

Vi liker veldig godt denne typen hus:

Noen som har tips og råd å komme med?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.