|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Gave til tiårs bryllupsdagsfest?Vi er bedt på fest for å feire ti års bryllupsdag. Kona er en venninne jeg er veldig glad i og mannen er også alle tiders. De har leid samme lokale som de giftet seg i og skal ha middag og drikke, og deretter skal man ha med drikke selv. |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Gave til tiårs bryllupsdagsfest?Jeg ville stilt med god vin eller champagne, ikke gave, tror jeg. Også ville jeg vurdert antrekket etter stedet og graden av middagsalvorlighet, men 17. mai-pyntet høres omtrent riktig ut i mine ører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Gave til tiårs bryllupsdagsfest?Det er spekemat til mat ihvertfall. Bruden er avholdskvinne med unntak av Baileys. Kan man ta med en flaske Baileys i gave kanskje? Også bare mekke en super kake? Jeg klarer å lage innmari lekker marsipankake i tre høyder feks? |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gave til tiårs bryllupsdagsfest?Det er så utrolig mye enklere når folk er realle og bruker kleskode i invitasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Gave til tiårs bryllupsdagsfest?Jeg tror ikke de setter kleskode fordi de er av typen som ikke vil påføre noen noe bry med å skaffe seg masse klær og sånt bare for deres skyld. De er utrolig jordnære mennesker. Men jeg vil jo selvsagt ikke skille meg ut. :jålehøne: |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gave til tiårs bryllupsdagsfest?For meg høres det ut som "sommerfestantrekkfest". (Nydiktet ord
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Gave til tiårs bryllupsdagsfest?
Jeg skjønner hvorfor folk gjør det, men jeg tror det skaper mere bry, ikke mindre. Virker som de fleste er :jålehøner: i slike sammenhenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|