|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kristiansand og dyreparken igjenVi må dra en tur, vi har lovet og kan ikke gå tilbake på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Kristiansand og dyreparken igjenI morgen ville jeg valgt. LØrdager er nok mere crowded der uanserr vil jeg tro.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kristiansand og dyreparken igjenJeg ville dratt den dagen med litt ustabilt vær jeg. For 3 år siden dro vi en dag som startet med regn med sluttet med sol. Mange valgte å ikke dra pga været og vi var i parken, midt i juli uten køer noen steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kristiansand og dyreparken igjenJeg ville dratt i morgen, da slipper du dem som starter ferien i morgen.
![]() |
#6 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Kristiansand og dyreparken igjenJeg støtter oppom forslaget om å dra dit når været er dårlig- mye mer behagelig når det er mindre folk i parken!!
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kristiansand og dyreparken igjenDet er utrolig deilig å være i parken når det er meldt regn. Det er som regel lite mennesker da.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Kristiansand og dyreparken igjenTakk for innspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|