Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan vepsebol fryses?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-06, 20:59   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Kan vepsebol fryses?

Jeg fikk en stor kakeboks fylt med vepsebol julaften. Ettersom jeg ikke spiser så mye selv, lurer jeg på om disse kakene kan fryses til senere bruk?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:02   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Det tviler jeg sterkt på. Da smuldrer de vel opp når de tiner?
Jeg har i dag laget runde 2 med vepsebol

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:03   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Vepsebol er for meg sånne store "drops", sorte og rosa... he he. Så jeg kunne ikke skjønne hvorfor du skulle fryse dem!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:06   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

For meg er vespebol rett og slett vespsebol. Og det har vel ikke noe nytte i å fryses?? Hva er vepsebolkaker?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:09   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

For meg er vespebol rett og slett vespsebol. Og det har vel ikke noe nytte i å fryses?? Hva er vepsebolkaker?

Lurer også! Bzzzzz

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:11   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Noen flotte deilige kaker samboeren til sønnen min har bakt. Jeg prøvde selv, men tror det måtte være feil i oppskriften. Jeg bruker å fryse kokosmakroner, derfor lurte jeg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:13   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

"Fryse vepsebol" leste jeg, tolket det bokstavelig og lurte på når i huleste dette ble en matrett (jfr. forumet det er postet i).

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:58   #8
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

"Fryse vepsebol" leste jeg, tolket det bokstavelig og lurte på når i huleste dette ble en matrett (jfr. forumet det er postet i).


Jeg også....

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:58   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Jeg trodde du ville vite hva som var den beste maaten aa drepe masser av veps paa. Stövsugeren er jo ikke saa bra, saa hvorfor ikke fryseren liksom.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:19   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Jeg skjønner dere godt. Første gang jeg hørte navnet var like før jul, her på forumet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 22:38   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Jeg lurte litt på hva en vepsebol-diskusjon gjorde på Mat og kosthold jeg da.

Ellers aner jeg ikke om de kan fryses.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 23:22   #12
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Nå følte jeg meg også ganske . Noen som kan vise hva dette egentlig dreier seg om? (Forutenom å høres ut som en kronglete måte å ta livet av uønskede insekter.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 23:27   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Til orientering:
http://www.detsoteliv.no/searchresul...ppe.php?id=994

Anbefales på det sterkeste.

-----------
Nå leser jeg jo at de skal oppbevares i boks.
Jeg håper de varer leeeenge.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 00:07   #14
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Til orientering:
http://www.detsoteliv.no/searchresul...ppe.php?id=994

Anbefales på det sterkeste.

OMG - det så sinnsykt godt ut!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 00:38   #15
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

OMG - det så sinnsykt godt ut!

Enig! Hvordan skal det gå med nyttårsforsettene når det finnes så mye deilig der ute...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 00:47   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vepsebol fryses?

Jeg har laget slike i mange år og kaller dem mandelkaker. *enkel*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no