|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Lilletordivel.noHar inntrykk av at det er en seriøs nettbutikk, men har sendt henne mail 3 ganger når om noen klær men hun svarer ikke. Sist jeg handlet der slet jeg med det samme, samt at hun brukte 2 uker på å sende klærne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lilletordivel.noJeg har handlet derfra flere ganger og har aldri hatt problemer med kontakt. Kanskje det går tregt på grunn av sommerferie? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lilletordivel.noJeg handlet oss dem i midten av juni, og siden varene fortsatt ikke var kommet i midten av juli sendte jeg e-post og etterlyste varene. Beløpet var trukket av kredittkortet like etter kjøp. Det kom aldri svar på e-posten, men fikk pakke i posten i forrige uke. Men da manglet en av bodyene jeg bestilte, så sendte en ny e-post om det som jeg ikke har fått svar på.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Lilletordivel.noSendte første mail i god tid før ferien, er vel en god mnd siden nå. Ikke opplyses det om noe ferie heller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Lilletordivel.noJeg fikk en feillevering fra dem en gang, og det tok lang tid før hun svarte på mail. Men da jeg truet med forbrukerrådet, så fikk hun fart på seg. (Ca en time.
|
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lilletordivel.noJeg bestilte hos de, men en av varene manglet. (levering tok ca 10 dager) Jeg etterlyste og fikk ny i posten umiddelbart. Dette var i vår.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Lilletordivel.noHar bare bestilt derfra en gang, men da ble varene sendt 5 timer etter jeg bestilte.
|
|
![]() |
|
|