Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Chickflicks - tips?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-09, 19:07   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Chickflicks - tips?

Jeg innrømmer det. Jeg elsker chickflicks.

For et par dager siden så jeg Confessions of a shopaholic, og humret gjennom hele filmen. Jeg trenger nå tips til flere chickflicks. Er nemlig gressenke frem til mandag og trenger noe å fylle kveldene med. Siden jeg først er i gang med innrømmelsene, så kommer jeg ut av skapet som "fjortissfilmelsker". A walk to remember, Bring it on osv. Tar gjerne imot tips til den typen filmer også. Ja, og collegekomedier av typen American Pie og Van Wilder.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 19:18   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chickflicks - tips?

Han er bare ikke interessert

Har ikke sett den selv, men MÅ bare få sett den snart - helst når mannen ikke er hjemme. Elsker å krype opp i senga med et par chick-flicks når han ikke er hjemme.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 19:21   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og liker å se sånne filmer , spesielt i lag med gode venninner.
Noen tips:
Bruder i krig
Sisterhood Of Travelling Pants
White chicks

Mean Girls
The hot chick ( Rob Schneider )

Gammel 25-07-09, 19:26   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sweet home Alabama
Legally blonde
Notting Hill
37 1/2
10 things I hate about you

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 19:30   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What happens i Vegas
A lot like love
Clueless

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 19:37   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Music and Lyrics (Hugh Grant og Drew Barrymore)
50 First Dates (Drew Barrymore og Adam Sandler)
Never been kissed (Drew Barrymore og David Arquette)
The Wedding singer (Drew Barrymore og Adam Sandler)

Har visst litt forkjælighet for Drew Barrymore når det gjelder slike filmer jeg..

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 20:22   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Takk, folkens.

Gammel 25-07-09, 20:24   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hva heter den der om den moderne cindarella?

Gammel 25-07-09, 20:39   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Jane Austen Book club.

A fairytale in New York, Sitron?

Gammel 25-07-09, 21:04   #10
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Hmmm. Skal bare gå gjennom hylla mi.

The girl next door
High School Musical 1-3
Camp Rock
Just my luck
Jersey Girl
Skal vi danse
Freaky Friday
Confessions of a teenage dramaqueen
Prinsesse på prøve 1 & 2
Mean Girls
Bare Bea
Cinderella Story
I dine sko
Legally blond 1 & 2
How to deal
Love actually
The Perfect Man
Raise your voice
Den forheksede Ella
Foreldrefellen
Wimbeldon
Dreamer
A Walk to remember
The Holiday
If only
The weddingplanner
PS! I love you
Devil wears Prada

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 22:43   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Takk, Vanilja!

Gammel 25-07-09, 22:56   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

The Jane Austen Book club.

A fairytale in New York, Sitron?

Nope, ikke den. Men den er fin og. Var forresten ikke Cindarella, men Snow white. Eller noe i den duren.

Gammel 25-07-09, 22:58   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nope, ikke den. Men den er fin og. Var forresten ikke Cindarella, men Snow white. Eller noe i den duren.

Ever After kanskje? Okey, nok en Drew Barrymore film...

Eller nei.. Det er jo ingen moderne versjon.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 22:58   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enchanted
?

Om man har god tid så vil jeg anbefale denne kjempesøte serien: Lark Rise to Candleford

Gammel 25-07-09, 23:00   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nei, denne: Sydney White.

Gammel 25-07-09, 23:15   #16
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har sett to filmer på TV3 i kveld som passer inn i kategorien tror jeg.

Head over heels
Spanglish

Gammel 27-07-09, 13:33   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Nå har jeg sett begge filmene om de reisende buksene. Jeg har fnist, tørket tåret, og blitt litt sånn her;

Jeg trenger en stor, sterk, romantisk gresk elsker.

Gammel 27-07-09, 13:47   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Han er bare ikke interessert

Har ikke sett den selv, men MÅ bare få sett den snart - helst når mannen ikke er hjemme. Elsker å krype opp i senga med et par chick-flicks når han ikke er hjemme.

Denne så jeg i helga, og den falt ikke særlig i smak. Den tok seg opp mot slutten, riktignok, men den bygde på et grunnleggende premiss som jeg bare ikke klarer å forholde meg til: Målet med livet for ei ung jente er å bli gift.

Gammel 30-07-09, 17:00   #19
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Flaskeposten/Message in a Bottle med Kevin Kostner, Paul Newman og Robin Wright Penn.

Jeg er ingen Kostnerfan, men denne filmen likte jeg!

Gammel 30-07-09, 17:03   #20
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

PS i love you er knallfin! Jeg gråt fra begynnelse til slutt.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.