|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() For sent for vinterferie?I hvor god tid må man være ute for å få sikret seg vinterferie i et varmt land egentlig? Tre av fem i familien trenger sol på sliten vinterhud i februar og mannen har nå fått overtalt meg til å vurdere en tur. Må det koste hensynsløst mye penger? Hvor reiser man og finnes det steder som ikke er så ultra charter-preget at jeg får utslett bare av det?
![]() |
#3 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent for vinterferie?Aner ikke priser jeg,men vi betalte 11000 for 4 personer i september i fjor.
![]() |
#4 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent for vinterferie?Søkte fort nå og så at GC kosta omtrent 30000 for alle dere ja.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For sent for vinterferie?Vinterferie ER dyrt. Alle ferier ER dyrt. (Hilsen en lærer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?Dere får tur hvis dere bestiller nå. Både ving og startour har ledig. For varme på den tiden så er det Egypt eller Kanariøyene som er greit for 1 uke. Andre steder blir lang reise for kort tid.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - ta en titt på Grand Makadi i Egypt. Dere vil elske det - jeg lover. De har det hos Ving og prisen du får er ca det du kan beregne for det er all inklusive. Og det betyr alt - vin til maten, vin utenom maten, brus hele dagen, vann, is, kake - alt. |
![]() |
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?30 000?
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?Ikke der. Dere ser ikke snurten av en egypter der. Det koster litt å dra dit. Men da vi var der i vinter kunne vi notere oss på å ha svidd av 2000 kroner under oppholdet tilsammen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
![]() Sv: For sent for vinterferie?
Jeg kan signere på denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: For sent for vinterferie?Har dere mulighet for å dra fra Sverige feks? Vi dro til Tenerife i påsken i år og betalte 22000 for oss fire inkludert bil hele uka. Det var MYE billiger å dra fra Gøteborg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: For sent for vinterferie?En annen ting med Sverige er jo at de ikke har alle skoleferier samtidig med Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
Det der var jo helt genialt! Nå mangler jeg bare å finne ut når det er vinterferie så skal jeg på tur sammen med Blondie kjenner jeg. :muligens litt overivrig: |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?Å, det var dyrt ser jeg. Hvis jeg husker rett og vinterferien er i uke 8 så koster det 35k. Men det er jo svenskepenger da. Men det er mange svenskepenger. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?Det kostet "bare" 31k i norskepenger. |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: For sent for vinterferie?Det er jo med A L T. :jazzer opp stemningen for meg selv og kupper tråd: |
![]() |
![]() |
|
|