Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

For sent for vinterferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 09:41   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For sent for vinterferie?

I hvor god tid må man være ute for å få sikret seg vinterferie i et varmt land egentlig? Tre av fem i familien trenger sol på sliten vinterhud i februar og mannen har nå fått overtalt meg til å vurdere en tur. det koste hensynsløst mye penger? Hvor reiser man og finnes det steder som ikke er så ultra charter-preget at jeg får utslett bare av det? Barna er 2, 8 og 10 i vinterferien.

Gammel 28-07-09, 08:09   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For sent for vinterferie?

Det er alltids noe ledig.
Men, pris, tja, 30.000 kansje?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 08:11   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aner ikke priser jeg,men vi betalte 11000 for 4 personer i september i fjor.

Gammel 28-07-09, 08:13   #4
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søkte fort nå og så at GC kosta omtrent 30000 for alle dere ja.

Gammel 28-07-09, 08:14   #5
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterferie ER dyrt. Alle ferier ER dyrt. (Hilsen en lærer)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 08:16   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Dere får tur hvis dere bestiller nå. Både ving og startour har ledig. For varme på den tiden så er det Egypt eller Kanariøyene som er greit for 1 uke. Andre steder blir lang reise for kort tid.

Et kjapt søk viser reiser fra ca 23 000 og oppover for dere.

Gammel 28-07-09, 08:19   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - ta en titt på Grand Makadi i Egypt. Dere vil elske det - jeg lover. De har det hos Ving og prisen du får er ca det du kan beregne for det er all inklusive. Og det betyr alt - vin til maten, vin utenom maten, brus hele dagen, vann, is, kake - alt.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 08:22   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

30 000? Og Egypt? Er ikke det skummelt da? Ferie er deilig altså, men herlighet så dyrt. Jeg tar av prinsipp ikke ut ungene av skolen utenom ferier, så da får det nesten heller bare være.

Gammel 28-07-09, 08:24   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ikke der. Dere ser ikke snurten av en egypter der. Det koster litt å dra dit. Men da vi var der i vinter kunne vi notere oss på å ha svidd av 2000 kroner under oppholdet tilsammen.

Det er bare Vakkert. Med deilig mat og behagelige mennesker og hele byen er avstengt fra resten av Egypt - og hotellet fra byen igjen. Tenk engelsk koloniherre så har du stilen sånn ca.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 08:24   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - ta en titt på Grand Makadi i Egypt. Dere vil elske det - jeg lover. De har det hos Ving og prisen du får er ca det du kan beregne for det er all inklusive. Og det betyr alt - vin til maten, vin utenom maten, brus hele dagen, vann, is, kake - alt.

Jeg kan signere på denne Grand Makadi kan så absolutt anbefales!!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 08:30   #11
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere mulighet for å dra fra Sverige feks? Vi dro til Tenerife i påsken i år og betalte 22000 for oss fire inkludert bil hele uka. Det var MYE billiger å dra fra Gøteborg.

Gammel 28-07-09, 09:02   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Gøteborg er lett tilgjengelig for oss, ja. Vi har reist dit flere ganger på spontane helgeturer. Takk for tipset!

Gammel 28-07-09, 11:15   #13
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ja det er lurt å sjekke fra Sverige.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:16   #14
Anne C

Standard

En annen ting med Sverige er jo at de ikke har alle skoleferier samtidig med Norge.

Gammel 28-07-09, 11:21   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

En annen ting med Sverige er jo at de ikke har alle skoleferier samtidig med Norge.

Det der var jo helt genialt! Nå mangler jeg bare å finne ut når det er vinterferie så skal jeg på tur sammen med Blondie kjenner jeg. :muligens litt overivrig:

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:24   #16
Anne C

Standard

Det der var jo helt genialt! Nå mangler jeg bare å finne ut når det er vinterferie så skal jeg på tur sammen med Blondie kjenner jeg. :muligens litt overivrig:

Det hender jeg overrasker meg selv og

Gammel 28-07-09, 11:25   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Å, det var dyrt ser jeg. Hvis jeg husker rett og vinterferien er i uke 8 så koster det 35k. Men det er jo svenskepenger da. Men det er mange svenskepenger.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:26   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det kostet "bare" 31k i norskepenger.

:holder på ønskedrømmen litt til:

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:27   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er jo med A L T. :jazzer opp stemningen for meg selv og kupper tråd:

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:29   #20
Anne C

Standard

Det er jo med A L T. :jazzer opp stemningen for meg selv og kupper tråd:

Du snakker om det Egyptstedet?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.