Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Teppe, eller ikke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 13:27   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Teppe, eller ikke?

Jeg har fjernet et slik langhåret naturfarget ullteppe under salongen.
Valpene hadde et par småuhell og jeg syntes teppet stinket.
Har vasket det, og det henger til lufting, men jeg vet ikke helt om jeg vil ha teppe under salogen igjen??

Hva syntes dere?

Tatt bilder fra et par forskjellige vinkler

Har kun bilder uten, orker ikke å slite med det store tunge teppet inn i gjen akkurat nå.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 430.jpg (120,1 KB, 99 visninger)
Filtype: jpg Bilde 431.jpg (136,4 KB, 62 visninger)
Filtype: jpg Bilde 432.jpg (107,2 KB, 49 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:29   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Jeg synes det ser fint ut uten. Så slipper du renhold av teppet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:43   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Personlige synes jeg det er utrolig deilig å IKKE ha noe teppe under salongen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:53   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Prøv en stund uten, og se om dere venner dere til det. Blir sikkert en del lo og smuler på golvet, men tenk på at dette bare samlet seg oppi teppet tidligere... urk.

Jeg kjører en mellomløsning, teppe om vinteren og uten om sommeren. Startet uten teppe da jeg flyttet inn om våren, men det ble rett og slett for kjølig på golvet når vinteren kom. Pakket teppet vekk igjen i vår, for det ser mye større ut med hel golvflate - spesielt hos meg som har liten stue.

Der jeg bodde før var det varme i gulvene, så der var det ingen tepper i bruk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 13:54   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

PS. Så fint det brettet på bordet var.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 14:06   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Jeg har gjort som deg. Vi hadde nytt teppe, men bordet er så tungt, så når vi trenger å skyve på det, så følger teppet med. I dag ble jeg bare lei det, da jeg vasket kastet jeg det i kjelleren Så nå blir det ikke teppe her.

Du har forøvrig nesten lik sofa som meg.

  Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 15:47   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Tusen takk for tilbakemeldinger. Vi har vært uten teppe et par uker nå, og jeg syntes det er ganske deilig. Har en tørrmopp som jeg bare drar over med for å få vekk støvet. Ea: kjøpte det fatet i en forretning her i nærheten som heter Price Club. Noe ala Smart Clob. Sinnsykt billig, kun 199,- betalte jeg. Det er tungt og utrolig flott sånn til å ha lys på. Det er forretsen full etasje under hele huset så det er ikke gulvkaldt om vinteren, så det er kun for pyntens skyld.
Sjugger:

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 27-07-09 kl 15:54.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 15:49   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Men pass på at du setter filtknotter under bordbena, ellers blir det fort riper i parketten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 15:52   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men pass på at du setter filtknotter under bordbena, ellers blir det fort riper i parketten.

Done. Det er bæltungt det bordet. Det er egentlig den gamle spisestuen til min oldemor.Fikk en snekker vi kjenner til å kappe bena litt. Bordet er nå litt høyere enn et vanlig salongbord, noe jeg er veldig fornøyd med.
Elsker det bordet mitt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 16:21   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Så fint det ble hos dere uten teppe.

Prøv å være uten teppe og se hva dere vil etter en stund.


Sist redigert av Tinka : 27-07-09 kl 22:33.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 20:52   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Jeg kastet ut mitt og har ikke skaffet nytt. Men skal gjøre det pga akustikk. Det blir ekko her.
Blir neppe noe langhåret da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 20:59   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Jeg hater smuler og sand under bena, og må ha teppe under salongbordet(men jeg går barbeint - de andre i familien bruker sokker og merker ikke forskjell).
Det er veldig pent uten teppe.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:27   #13
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg hater smuler og sand under bena, og må ha teppe under salongbordet(men jeg går barbeint - de andre i familien bruker sokker og merker ikke forskjell).

Sånn har jeg det også

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:30   #14
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Jeg synes det er penest med teppe. Ser fort nakent ut uten, og om vinteren synes jeg det blir veldig gulvkaldt. Greit nok for oss som har tøfler/slipperser, men gjester har sjeldent det med.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:35   #15
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teppe, eller ikke?

Jeg syns det er fint både med og uten teppe. :diplomatisk:
Om sommer'n er det greit uten, men om vinter'n syns jeg det blir litt 'varmere' med teppe.
Har derfor teppe hele året siden jeg er for lat til å bytte på. Renser det med jevne mellomrom da …

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no