|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere med PC, slår dere den av?Jeg slår alltid av PCen min før jeg legger meg og den er alltid av hvis jeg skal være borte noen timer eller er på jobb. Har den sjeldent i ventemodus eller dvale. Hva gjør dere? Jeg synes det er litt "skummelt" å la den stå på hele tiden. Er det jeg som er hysterisk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Slår den av om natta, ikke om jeg skal ut en tur. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Min nekter å starte hvis jeg slår den av. Så her står den på nesten hele tiden. Jeg slår den av hvir jeg reiser bort, eller hvis noen sover i etasje over.
|
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Jeg slår av maskinen om jeg stikker ut en tur, og jeg slår den alltid av før jeg legger meg om kvelden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere med PC, slår dere den av?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Laptopen står som regel på, den andre slar vi av.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Slår den av når jeg legger meg. Da jeg var hjemme i perm slo jeg den på på morgenen, og av på kvelden, vareirte om jeg slo den av når vi gikk ut eller ei, men den sto myyyyye i dvale, ettesom jeg bare snek meg til et par minutter på, innimellom. Hadde ikke funka å slå den av og på, innen jeg hadde rukket å få den på, var jo "friminuttet" over...
|
|
|
#11 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Jeg slår den av om kvelden og hvis vi skal ut. Det står som oftest på om dagen hvis vi er hjemme.
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Oppdaterer den ikke uavhengig av på og av? Det gjør iallfall min og slår seg av og på selv om den må det i forhold til oppdateringene gjort.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Joda, den gjør det også. Men det er ikke alle oppdateringene som gjør det tror jeg. I tillegg så "rydder" den litt når jeg skrur den av, det gjør den ikke hvis den står på hele tiden. Men det er nok mest vane, jeg ser ikke noe poeng i å ha den på hele natten når jeg ikke bruker den.
|
|
|
#16 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Jeg bare lukker den.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Dere med PC, slår dere den av?Jeg slår den alltid av. Dvs det hender jeg lar den stå i dvale om jeg er hjemme og ikke bruker den. Dette gjelder laptopen vel og merke. Det er den jeg bruker mest og det er den som bråker mest og blir varmest. Jeg tenker at jeg "sparer" litt på den ved å ikke la den stå på hele natten i det minste. Reduserer også mengde støv og dritt ned i tastaturet. |
|
|
|
![]() |
|
|