Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 08:55   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Eller hva man kaller en sånn BH med padding over det hele. Ikke innlegg altså. Uansett så har jeg endelig oppdaget det. Mannen var i Dublin i juni og jeg sendte med han en handleliste på BH. Vi var i Dublin i fjor og jeg kjøpte noen da. Så jeg hadde printet ut en side med den BHen jeg ville ha. Dette var på Marks and Spencer.

Jeg tror ikke mannen har hatt så mye peil på hva slags BHer jeg bruker, eller så klarte ikke damene han fikk hjelp av å lese utskriften fra deres egen hjemmesiden. Når han kom hjem hadde han kjøpt ikke mindre en FIRE paddede BHer og to vanlige. Og nå bare elsker jeg de paddede. Det er jo så behagelig å bruke. Jeg har store pupper så jeg har ikke trodd at de var noe for meg. Men det er det jammen.

Jeg har forstått at jeg er veldig sent ute med denne oppdagelsen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 09:00   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har endelig oppdaget "paddet" BH!

Så bra! Det er fint for oss med små også.

Gammel 28-07-09, 09:02   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan ser de ut?
:nyskjerrig:

noe sånn som dette?

Gammel 28-07-09, 09:15   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Så bra! Det er fint for oss med små også.

Enig.

Gammel 28-07-09, 09:23   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

T-skjorte BH! Genialt!

Gammel 28-07-09, 09:44   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Men hva er det for no da? :skal til London i september:

Gammel 28-07-09, 09:46   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hvordan ser de ut?
:nyskjerrig:

noe sånn som dette?

Ja sånn ja!
Jeg hadde på meg en sånn uka før skolen sluttet, og med bare en tynn topp følte jeg meg veldig mye mer kledd enn jeg har gjort før. Veldig behagelig.

Gammel 28-07-09, 11:00   #8
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hondacrv må på Bravissimo (hvis du har D-cup eller større da, siden det er det de har hos Bravissimo)
Paddete bh-er er fint! Blir mye penere under trange topper, eller f.eks en hudfarget en under en litt gjennomsiktig hvit topp så blir det ikke så "nysgjerrig"
Jeg har bl.a. disse kjøpt på bravissimo og hos ebay. Man får dem på ebay for oppunder 200,-... (de under er fra panache)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:14   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Mine fra Marks and Spencer er G-cup. Sitter som støpt!

Gammel 28-07-09, 12:58   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nåh, jeg i min bcup kan kanskje klare meg med Change-bhene mine jeg da.

Gammel 28-07-09, 13:02   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nåh, jeg i min bcup kan kanskje klare meg med Change-bhene mine jeg da.

De har jo masse flott! Jeg skal jammen se etter om de har paddede i min str neste gang jeg er i nærheten. Men nå kjøpte mannen 4 stk, så jeg har vel en liten stund.

Gammel 28-07-09, 13:03   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har så små fordeler at jeg kan kjøpe på Lindex. Men det er mye finere med paddebh'er ja. :måtte inn i tråden for å se om du hadde vært i skuffene til SP:

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 15:12   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har så små fordeler at jeg kan kjøpe på Lindex.

Har man per def små pupper når man kan handle i vanlige butikker, altså? De har vel for øvrig polstrede saker der også. Jeg handler bare i kjedebutikkene og er godt fornøyd. Kjøpte en sånn Ella M-sak til 49 kroner her om dagen, nedsatt fra 300 eller noe.

Gammel 28-07-09, 15:17   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har man per def små pupper når man kan handle i vanlige butikker, altså? De har vel for øvrig polstrede saker der også. Jeg handler bare i kjedebutikkene og er godt fornøyd. Kjøpte en sånn Ella M-sak til 49 kroner her om dagen, nedsatt fra 300 eller noe.

Neida - men jeg synes det er så fint med stoooore og skulle gjerne hatt det. Også har jeg slettes ikke det. Jeg har en B sånn ca. Og det er ikke mye på en såpass stor dame som meg.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 15:44   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Drømmer om å finne bh på Lindex......

Gammel 28-07-09, 16:09   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt mange sånne i DD på Lindex. Veldig fine!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 16:55   #17
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slike er gode, og former store pupper veldig godt!

Jeg kjøpte en i en undertøysbutikk på forsommeren, og ga gladelig 900 kr for den, det er den beste jeg har hatt på årevis!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 16:58   #18
Albertine
Passiv

Standard

Funker de på pupper som har vært oppunder G og som nå er mer som en C på en god dag hvis de er fluffet, brettet og stappet riktig?

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 17:07   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Albertine: Ja det vil jeg tro. Funker ikke denne, så funker ikke noe.

Hvor mye har du gått ned nå egentlig? (Og er det lov å spørre...? :sparke).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 17:10   #20
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Funker de på pupper som har vært oppunder G og som nå er mer som en C på en god dag hvis de er fluffet, brettet og stappet riktig?

Ja, slike BHer funker veldig godt på pupper som har krympet, og som må rulles på plass

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.