|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Bestille BH fra BravissimoJeg har slappe bryster i str. 75G. (Lurer på om jeg kanskje kan gå ned til 75F snart.)
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoJeg har hørt at det er enkelt å bytte hos Bravissimo og god service. Husk også på at de har butikker i flere byer i UK. Tror de fører Fantasie hos La Lina på St. Hanshaugen.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoHar du blitt målt? Hvis ikke drar du på LaLina på St. Hanshaugen og får tatt riktige mål. De har samme BH-er (i hvert fall mange av de samme merkene) som Bravissimo. Så kan du siden trygt bestille fra Bravissimo eller kjøpe på Ebay.
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoFantasie er mitt favorittmerke, synes de gir veldig god støtte. Jeg ville også ha reist til La Lina, de har også det merket men vet ikke hvordan det er å få all hjelpen der for så å ikke kjøpe den BH'en de finner er riktig for deg? Man trekker jo kølapp, får god hjelp og så sier man at "beklager, jeg skal ikke ha alikevel?" Det høres da litt frekt ut synes jeg men meg om det kanskje |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoJeg var på Bravissimo nå i vår og kjøpte meg stroppeløs bh i 70 G (det er 32G. 75G tilsvarer 34G). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoHvordan er størrelsene hos Bravissimo i forhold til andre størrelser? Jeg fant et sånt size chart på en annen nettside som tilsa at europeiske og uk-størrelser ikke var det samme. F.eks. så var (eur) E = (uk) DD, og (eur) F = (uk) E og så videre, hvis jeg forstod det rett.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoHvis det står UK i bh-en din, er det det samme som bravissimo ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
trøtt
|
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoDet står "int 34", "fr 90" og "eur 75" og så en stor F etterpå. Ikke noe uk i det hele tatt. Men det høres betryggende ut.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Bestille BH fra BravissimoI min Triumph BH står det EU 75G og GB 34F.
![]() |
|
|