Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Stemmer det at FB nå blir betalingsside til 21 kr pr mnd?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-09, 21:01   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Stemmer det at FB nå blir betalingsside til 21 kr pr mnd?

Flere på vennelisten min har lagt ut om dette i statusfeltet sitt, fleip eller fakta?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:02   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer det at FB nå blir betalingsside til 21 kr pr mnd?

Fleip, uten at jeg en gang gidder å sjekke opplysningen.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:02   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har og en venn som hadde dette til status men hun hadde fått denne kommentaren av en annen venn:
" Zuckerberg og teamet bak Facebook kan berolige alle brukere og Facebook-avhengige, til tross for finanskrise og rykter, har de ikke engang vurdert å bli betalingsside. - Så lenge Facebook er så populært som det er, har vi ikke noe behov for å ta betalt for tjenesten, forteller presseansvarlig Tony S. Mullins."

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:04   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig er det tull. Folk er så lettlurte! Hadde FB blitt betalingsside allerede på lørdag, hadde vi nok hørt om det litt tidligere ja.

Gammel 28-07-09, 21:08   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Bare pisspreik.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 21:10   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

FP, derimot...

Gammel 28-07-09, 21:37   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

FP, derimot...

Men det hadde jeg jo vært villig til å betale for.

Gammel 28-07-09, 21:38   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP, derimot...

Ja, det er en annen sak, men så er da også FP mye mer eksklusivt enn FB.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:06   #9
Skvetten
Passiv

Standard

FP, derimot...

Kvalitet hadde man betalt for.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:26   #10
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da hadde jeg i tilfelle meldt meg ut av facebook strax. Sååå avhengig er jeg ikke.... bare litt...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:36   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da hadde jeg i tilfelle meldt meg ut av facebook strax. Sååå avhengig er jeg ikke.... bare litt...

Utrolig sjarmerende med x og z i norske ord.

Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:46   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Kvalitet hadde man betalt for.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:48   #13
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Jeg synes alltid det er like pinlig å lese slike statuser.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 22:51   #14
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

FP, derimot...

Ja, men det er jo klart!

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Jeg synes alltid det er like pinlig å lese slike statuser.

Og det er de samme menneskene som oppdaterer statusen sin med slike meldinger også.

Gammel 28-07-09, 23:08   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk hva en av mine unge venninner har som status, da:

JA!! så er rygtet desværre blevet sandt. Fra 1. august bliver facebook en betalingsside. Det kommer til at koste 9.000.000,- om måneden -med tilbagevirkende kraft tilbage fra 2003. Facebook vil ydermere indsamle forældreløse børn og piske dem med brændenæller, samt drukne 40 kattekillinger dagligt. Hjælp dine venner og katte... - Kopier og indsæt dette i din status.

Gammel 28-07-09, 23:08   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Sjekk hva en av mine unge venninner har som status, da:

JA!! så er rygtet desværre blevet sandt. Fra 1. august bliver facebook en betalingsside. Det kommer til at koste 9.000.000,- om måneden -med tilbagevirkende kraft tilbage fra 2003. Facebook vil ydermere indsamle forældreløse børn og piske dem med brændenæller, samt drukne 40 kattekillinger dagligt. Hjælp dine venner og katte... - Kopier og indsæt dette i din status.

Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 00:25   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde slettet meg pronto om det ble betalingstjeneste. Det tror jeg mange hadde gjort, og dermed ville Facebook og det som gjorde det unikt vært historie og en konkurrent hadde stilt opp med noe gratis og overtatt alle "kundene". Så dumme er ikke Facebook. Da satser de heller på reklameinntekter og andre ting. De sitter tross alt på en enorm database med veldig mye info.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 00:27   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kopierer inn statusen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 00:40   #19
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk også den om brennesler, barn og kattunger. Er fristen til å sende den videre men frykter det kunne blitt pinlig for dem som da hadde sendt den originale. Men jeg lo godt ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.