|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Molo Vinterdress str 92, noen som har den? + spm om høstress ReimatecJeg har visst feilberegnet litt ang. str til lillesøster. Hun er ca 83 cm og 15 mnd, og vinterdressen fra Molo svømmer hun i. Det ser ikke ut til at den kommer til å bli passelig til vintersesongen. Jeg kan ikke se at hun er så mye kortere enn storebror, men han fylte mer i bredden. Hun er bare 10 kg.
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Molo Vinterdress str 92, noen som har den? + spm om høstress Reimatec.Vi har ikke hatt dress fra Molo, men jakkene er da ganske gode i str iallefall. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Molo Vinterdress str 92, noen som har den? + spm om høstress Reimatec.Jeg burde kjøpe 80 da kanskje? Hadde det bare vært en høstdress du hadde.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Molo Vinterdress str 92, noen som har den? + spm om høstress Reimatec.Jeg ville kjøpt 86, de babymodellene kan ofte være korte i beina. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Molo Vinterdress str 92, noen som har den? + spm om høstress Reimatec.Hvis jenta di er 15 mnd nå og "normal" i str, ville jeg kjøpt høstdressen i str 86. Dersom du kjøper den som har strikk i livet. Den sitter fint oppe og du kan bare brette opp litt på ermene i begynnelsen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Molo Vinterdress str 92, noen som har den? + spm om høstress Reimatec.Jeg får vel bare ta turen og prøve ja. Er så deilig å netthandle
|
![]() |
|
|