Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjølehjørne - hva er din erfaring?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 13:07   #1
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Kjølehjørne - hva er din erfaring?

Jeg har veldig lyst på kjølehjørne. Det virker for meg som det helt perfekte i en familie på 7 medlemmer.

Nå holder kjøleskapet vi har på å "ramle sammen" (hyllene knekker én etter én) og jeg øyner endelig håpet om å få ønsket mitt om kjølehjørne oppfylt. Plass har vi.

Så får vi høre at det er så mye ekstra arbeid med det? Mye problemer, dyre og ofte servicer osv.

Har du kjølehjørne, hva er så din erfaring med det?

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 13:42   #2
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjølehjørne - hva er din erfaring?

Vi har det og er bare fornøyd
Det eneste vi må tenke litt ekstra på er at vi er litt raske så ikke all kulden kommer ut når vi skal bestemme hva vi skal ha på brødskiva.

Dessuten har barna gjemt seg der inne et par ganger......

Vi har hatt det i snart 3 år og ikke hatt noe problemer.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 13:49   #3
Pusurkine
Superaktiv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 405
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Sv: Kjølehjørne - hva er din erfaring?

Vi er en familie på 6, vi har hatt kjølehjørne i 2,5 år nå, er jeg tenker hver eneste dag fortsatt på hvor fantastisk det er :-).

Er strålende fornøyd, og kan ikke forstå hvorfor ikke alle store familier har det :-).

Det er utrolig deilig å komme hjem etter at vi har handlet mye uten å grue seg til å ommøblere hele kjøleskapet.

Kjølehjørnet vi har er Norcool.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 14:18   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjølehjørne - hva er din erfaring?

Mamma å de hadde ett som var helt elendig, bråket mye , ble ødelagt hele tiden, masse reperasjoner osv. Så fikk de ett nytt, det er litt bedre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 14:44   #5
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Kjølehjørne - hva er din erfaring?

Vi har kjølehjørne og er bare en familie på 3 (snart 4). Jeg synes det er helt genialt.
Vårt bråker ikke noe og jeg har egentlig ingenting å utsette på det. Eneste er at døra som er hengslet utenpå har falt av to ganger. Blir tungt for festene kanskje. Men det har bare vært å feste ny popnagle så sitter den igjen. Ellers er det litt mer å vaske da

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no