Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

In Treatment - NRK2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 17:34   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

In Treatment - NRK2

Noen her som ser på den og kan si noe om serien? Jeg har bare fått med meg noen minutter her og der og fra det lille jeg har sett ser den veldig bra ut. Vurderer å kjøpe serien på DVD hvis den er bra men ønsker gjerne å høre synespunkter

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 19:56   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Jeg har fulgt med på den i noen uker, tror ikke jeg fikk med meg begynnelsen.
Syns den er skikkelig bra, men aner ikke noe mer om den.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:32   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Ja, den er morsom. Mandagen kommer Laura som han elsker men som han ikke har sagt det til og som hadde sin siste time mandag (svært spennende altså ), og tirsdagen kommer provoserende Alex som har hatt et forhold til Laura. Han sa så mye psovoserende sist gang at terapeuten kasta en kopp kaffe på han. Onsdag kommer jenta som kanskje har prøvd å tatt livet sitt, men han er ikke sikker, torsdagen husker jeg ikke, og fredagen er det vel han sjøl som er hos terapeut for å få ordnet opp...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 20:43   #4
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Jeg ser på og
Serien er det store samtaleemnet i lunsjen for tiden, så kan du jo gjette hva vi jobber med. Jeg ville absolutt hatt den på dvd om jeg ikke hadde fått den med meg nå.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 16:43   #5
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.243
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Jeg har sett hele første sesong og kan definitivt anbefale den.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 17:18   #6
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Serien er veldig bra! En av mine yndlingsserier ved siden av Six feet under, LOST og Dexter.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 18:39   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg har sett hele første sesong og kan definitivt anbefale den.

Er det første sesong de sender nå? Bra det er NOE utenom barne-tv som gjør lisensen verd å betale

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 18:57   #8
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Takk for svar alle sammen. Jeg var ikke klar over at det var HBO, da er det jo garantert kvalitet i ypperste klasse

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:50   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Takk for svar alle sammen. Jeg var ikke klar over at det var HBO, da er det jo garantert kvalitet i ypperste klasse

HVa er HBO?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 19:52   #10
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

HBO er det selskapet som har produsert verdens beste serier som Six Feet og The Wire!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 21:27   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Ah. Gleder meg nå. Har ikke sett torsdagsepisoden før, tror jeg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 09:17   #12
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.243
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er det første sesong de sender nå? Bra det er NOE utenom barne-tv som gjør lisensen verd å betale

Første sesong nå ja.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 09:22   #13
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Jeg så første episode i går. Hele episoden var nærmest en monolog, hvor den kvinnelige pasienten fortalte om en hendelse. Er alle episoder slik? Jeg syntes det var en smule begredelig jeg altså ...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 10:31   #14
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: In Treatment - NRK2

Ja alle episodene er slik, det er på en måte 5 ulike terapiforløp så man får høre mer om dem. Man må kunne sette pris på gode samtaler og psykologisk spenning for å like serien! Ikke mye skyting og biljakter nei.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no