Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

E og I

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 13:33   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

E og I

Hva er det? Jeg har sett i noen diskusjoner at man gjerne beskriver seg selv som E eller I. Hva vil det si?

Gammel 30-07-09, 13:34   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: E og I

Det er fra Myers Briggs personlighetstyper. E står for Ekstrovert - I for introvert. Beskriver noe om hvorvidt man er utadvendt eller innadvendt, eller om man henter nye krefter gjennom å være sammen med andre eller alene.

Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 13:49   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev en tråd om dette for en stund siden for å forklare begrepene litt, da noen av oss hadde brukt ordene ganske mye i flere diskusjoner. Du finner den her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=25101

Gammel 30-07-09, 13:57   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er E! Jeg er E! Jeg er E!

:demonstrerer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:04   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har 1 % overvekt på E på testene. Og når jeg leser klarer jeg heller ikke å si hva som passer best på meg. Dess mer jeg leser dess mer blir jeg sikker på at jeg er en GNFJ.

Men siden drømmeprinsen er noenognitti prosent I så pleier jeg å insistere på at det er jeg som har de sosiale antennene hjemme.

Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:04   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Takk nå ble jeg litt klokere. Men desto mer nysgjerrig på den testen da, noen som har en link?

Gammel 30-07-09, 14:08   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du har en enkel en her:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

Fullversjonene er som regel noe man må betale for, men dette er en lightversjon.

Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:16   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

I dag syntes den jeg var litt mer I igjen ser jeg.

Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:35   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble faktisk 78% I noe jeg ikke er overrasket over. Jeg ble INFJ

very expressed introvert
moderately expressed intuitive personality
moderately expressed feeling personality
slightly expressed judging personality

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 14:37   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Jeg var E!
Nærmere bestemt ESJF

You are:

• moderately expressed extravert
  • moderately expressed sensing personality
  • moderately expressed feeling personality
  • very expressed judging personality

Gammel 30-07-09, 14:57   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har har flere tråder med dette. Jeg er INTJ eller INFJ alt etter som virker det som.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.