Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jon and Kate plus 8 (obs "spoiler")

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-09, 10:47   #1
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jon and Kate plus 8 (obs "spoiler")

Noen som ser på? Jeg har mange ganger bøyetmeg i støvet for organisatoriske evner, samt at jeg synes det er flott at de viser at det langt fra er bare rosa skyer og glorie på foreldre og barn.

Har også tenkt at guri malla; jeg synes to tette små legger virkelig sin byrde og mere til når forholdet ikke er verdens beste, og har tenkt at hvordan klare å holde på parforholdet med åtte! Og jo, så leste jeg på nettet at de skal gå fra hverandre... hun antakeligvis dater livvakten og han har ikke mindre enn to unge, barnløse kjærester. Og de forteller åpenlyst om det i nyeste episodene av serien. Dog skal de ikke inkludere kjærestene i serien, men siste sesongen som kommer i august vil ha en ny vri for storfamilien; som blir til to aleneforeldre med åtte barn.

http://www.radaronline.com/exclusive...lots-struggles

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 11:04   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jon and Kate plus 8 (obs "spoiler")

Jeg har ikke sett mer enn reklame for serien, men det å manøvrere åtte barn ser jeg for meg kan være en killer for ethvert parforhold. Kanskje spesielt når seks av dem er like gamle. Trist at de går hvert til sitt da, høres ut som at han har hatt sin omgang med gøy.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 31-07-09 kl 11:06. Årsak: Det var han som hadde to kjærester, ja
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 16:14   #3
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Jon and Kate plus 8 (obs "spoiler")

Har lest og sett så mye om disse menneskene på amerikanske sladrebladwebsider at jeg er møkka lei dem. De er jo plutselig uber-populære der borte, og jeg har ikke forstått hvorfor.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 16:26   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jon and Kate plus 8 (obs "spoiler")

Jeg har sett alle episodene og venter spent på de neste. Det er mye rykter ute og går. Vet ikke helt jeg tror på ryktet om Kate og livvakten, men Jon har jo mer eller mindre innrømmet forholdet til den 23 årige studenten. Det finnes flere bilder av de sammen, før Jon og Kate tok ut seperasjon. Utrolig trist.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-09, 18:13   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jon and Kate plus 8 (obs "spoiler")

At de vil seg selv så vondt, som å bli aleneforeldre til 8. :urk:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no