Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har vært i India?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-09, 17:59   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har vært i India?

Vi skal til India til neste år, til Mumbai. Vi hadde egentlig planlagt å reise uten barn, men vi har ombestemt oss og tar med fireåringen. Er det noen som har reist i India og har litt å fortelle om det? Er det mulig å reise rent og pent, eller må vi innstille oss på å både se slum og bli matforgiftet? (Sistnevnte er en bekymring som holder meg våken om natten, jeg er sjitredd for at mann og barn skal bli syke. Selv er jeg rimelig robust i magen, men det er min manns soft spot. Og barnet er jo et barn, så han vil jeg heller absolutt ikke se syk. )

På Barne-TV i dag var det et program om to barn som besøkte Lotustempelet i Delhi, og det så nå rimelig turistvennlig ut. Kan jeg regne med å oppleve India slik, eller er det et lost case? Jeg kan legge til at vi har tenkt å legge penger i å bo luksuriøst, og vi får også leid sjåfør og en ålreit bil. Barnesete tar vi med oss, og jeg håper nå virkelig vi kan få tak i en bil med bilbelter. (Det er mulig å skaffe alt i India, right? ) Hvis jeg høres hysterisk ut her så er det helt riktig. Det skyldes delvis boken til Torbjørn Færøvik, Slumdog Millionaire og diverse annen litteratur jeg har slukt de seneste årene.

Hvis noen har reist i India og kan berolige meg med at det blir en fin opplevelse så blir jeg glad. Jeg liker å reise, og jeg liker å se nye ting, men akkurat India har jeg litt småangst for.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.