|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrHamsteren Happy er død og nytt dyr er ønsket. Og det tror jeg de skal få for Happy har betydd så mye for dem, og de har virkelig klart oppgaven med ett dyr.
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrVi har marsvin og synes de er utrolige herlige dyr, sosiale og kosete! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrVi har kanin i utebur. Et kjæledyr som passer oss perfekt. Lite arbeid, for vi har bur med "avfallsskuff" som tømmes rett i bio-dunken.
![]() |
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyr
Jeg ville ikke hatt mine marsvin i en garasje i hvert fall. Om sommeren har jeg de ute når det er fint vær. Regner det, eller det er kjølig, er de inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrVi har tre små svin, og jeg gjør som Jane. Altså tar dem ut vår, sommer, høst hvis det ikke er for kaldt/regner og har dem inne ellers. Hverken de eller buret lukter, selv om jeg gjør buret reint på en litt annen måte enn de over her. Buret er relativt stort, 140 x 70, og når jeg reingjør det fra bunnen av så går det med 1 sekk strø og 1 sekk spon. Jeg blander det, synes det funker bra. Det er mye underlag, men så rensker jeg ikke ut alt hver gang jeg gjør reint. Bare skummer av det øverste laget pluss at jeg tar tisseplassene. Heller på litt mer strø og spon etterpå. Sist redigert av Retz : 03-08-09 kl 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrJeg ville valgt marsvin i dag, uten tvil.
![]() |
![]() |
#7 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrrotter er helt uaktuelt!!! De har lo laaang hale!
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrMan kan ha marsvin i bånd, vi har hatt de ute masse i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrKaniner er mye mer usosiale og få av dem liker egentlig å kose noe særlig. De vil bare hoppe omkring. Morsomt det, men ikke hvis man vil ha et "kosedyr". Ville valgt to marsvin, definitivt. Jeg har hatt det, og det luktet ikke noe spesielt av det. Man må jo selvsagt holde det rent i buret da. Tror ikke marsvin er noe å ha ute i vinterhalvåret nei.
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Dere som har kanin eller marsvin - valg av dyrNå har vi valgt, dvs barna har valgt. Jeg foreslo marsvin, men de er fast bestemte på kaniner. Så da ble det det. Se forøvrig tråden "møt bamse og snehvit"
![]() |
|
|