Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagens lille latter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-09, 09:21   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dagens lille latter

Kjære venn,
Jeg vet at denne meldingen kommer til deg som en overraskelse som vi ikke kjenner hverandre personlig, men på grunn av innholdet i denne virksomheten som jeg er i ferd med å formidle til deg, velger jeg å kontakte deg via e-post til å søke om ditt samtykke for Partnerskap for oss å gjennomføre en transaksjon som vil være fordelaktig for begge. Før jeg går, jeg heter Mr. Andrew Philips en britisk statsborger Jeg er operativ sjef for Citibank Plc. Oxford Branch her i London UK. Under vår årlige banktjenester prøven som fant sted på den tredje av denne måneden (3. juni 2009) oppdaget vi en stor sum penger igjen i en sovende konto for over sju år (7 år) uten kropp opererer på konto etter ytterligere undersøkelser på kontoen, har vi funnet ut at kontoen tilhører en av våre utenlandske investorer (Mr. George Leen) som dessverre mistet livet sammen med sin kone i en flyulykke i år 2002 på en ferie tur til De Forente Stater. Ifølge banken operativsystem og etikk slikt sovende konto vil bli konfiskert og fondet vil være lodged i banken Ikke gjort krav på kontoen for bank hvis ingen kommer opp som mottaker.

Som du kanskje ønsker å vite, Mr. George Leen avsatt disse pengene til vår bank gir ingen som mottaker. Mitt valg av kontakte deg aroused basert på innholdet i denne transaksjonen som krever en utlending før fondet kan frigis og min Hovedformålet er å presentere deg til banken som den relative slik at fondet verd seksten millioner fem hundre tusen USA dollar kan bli utbetalt til deg som mottaker av vår felles fordel. på slutten av denne transaksjonen fondet vil bli delt seksti prosent (60%) til meg og fourthy prosent (40%) til deg. Vær hvis du er interessert i mitt tilbud ber komme tilbake til meg umiddelbart etter at du leser denne meldingen med følgende detaljer nedenfor:

Ditt fulle navn
Din alder
Ditt Yrke
Ditt Kontaktadresse
Personlig Mobiltelefonnummer

I mottak av ovennevnte kreves informations vil gi deg flere detaljer og prosedyren for å gjennomføre dette prosjektet Alt jeg trenger er din forståelse, samarbeid og holde denne transaksjonen topp hemmelig og hemmelig til vi er ferdig. Som du kanskje ønsker å vite jeg har alle vitale informations å sikkerhetskopiere dette kravet, og med påvirkning av min stilling i banken, vil vi konkludere med denne transaksjonen uten hindring.
Venter du haster svar
Takk
Mr. Andrew Philips

Bare 40 % ??? Tull og tøys, eg skal ha minst 60 %

Gammel 04-08-09, 09:21   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens lille latter

Har fått den samme.

Gammel 04-08-09, 09:38   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Venter du haster svar

Ahhh, denne formuleringen tror jeg at jeg skal ta i bruk på utgående mails heretter

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 09:45   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Var mangen fine formuleringar der. Er vel google oversetter som har vert i bruk her, vil eg tippe.

Gammel 04-08-09, 09:53   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også en "sovende konto uten kropp som opererer på konto", da gitt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 10:31   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det var da rent ufint av han å ikke foreslå 50/50 deling av utbyttet synes jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 10:34   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Sant. Har jo nesten lyd til å svare tilbake, men berre for å klage på prosentfordelinga

Gammel 04-08-09, 10:38   #8
Left
Passiv

Standard

Hahahaha har fått mange slike jeg også, og det er jo utrolig hvor naive de tror folk er.
Jeg hadde svart, og sett hva som skjedde.

Det er jo rart at disse aldri gir seg, så de må jo nødvendigvis klare å lure penger ut av folk stadig vekk?
Hvem er det som er så lite smart at de går på noe slikt da??

Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 10:52   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Fantastisk !

Gammel 04-08-09, 12:42   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan et sånt partnerskap passe for en singel venninne?

Gammel 04-08-09, 13:00   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! De trodde sikkert de var smarte, men jeg er smartere.

Opprinnelig lagt inn av National Transportation Safety Board Washington D.C

There were no fatalities on scheduled passenger carriers in 2002

Avslørt!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 13:18   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk at noen biter på sånne mailer...nesten skremmende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 13:23   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 14:22   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda.

Gammel 04-08-09, 14:46   #15
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-09, 16:08   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hah! De trodde sikkert de var smarte, men jeg er smartere.

Avslørt!

De fløy i deres private jetfly.

Gammel 04-08-09, 16:24   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De fløy i deres private jetfly.

Ah, sånn å forstå. Fillern, my bad. Da er de nok helt til å stole på.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:07   #18
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Går virkelig folk på dette?

Gammel 06-08-09, 18:52   #19
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Mener å ha lest at folk blir svindlet for flere hundre millioner i året, og at mange gikk på disse mailene. Er det mulig??

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.