Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svarte joggesko/fritidssko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-09, 09:48   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svarte joggesko/fritidssko

Jeg elsker mine Nike Shox, modell Rival/Rivalry! Jeg har dem i en grå/pudder farge og noen gamle slitte i sort med rosa på. (Har også et par Q'Vida, men de er hvite) Jeg har så lyst på et par i helsort, men det finnes ikke for tiden. Kun i modell Feather, men den liker jeg ikke helt. Derfor tror jeg at jeg må se meg om etter sorte joggesko/fritidssko fra andre merker/produsenter. Er det noe som har noen ideér?

Sånn ser Shox Rivalry ut:

Kriterier:
- enkel og ikke typisk jogge/treningssko (vanlige Nike Shox blir litt voldsomme)
- sorte, eller i alle fall så mye sort som mulig. Vil ha mulighet til å kunne bruke dem til litt halvfint og til jeans.
- må være i skinn- glatt skinn, ikke ruskinn/semsket.

Jeg har sett noen mulige alternativer hos ecco.com som jeg skal sjekket ut i butikk.

Ecco:

(Hadde den bare ikke vært semsket)

Vurdere denne fra Camper:

eller denne:

Er det noe som har sett noe fra andre produsenter? (Skal også sjekke ut ebay litt mer nøye.)

Sist redigert av Jenna : 04-08-09 kl 09:55.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 11:54   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svarte joggesko/fritidssko

Jeg har funnet meg noen! Ble et par Nike Shox, nesten maken til de jeg viser over. Fikk dem til en veldig godt pris. Ikke helt svarte, men da kan jeg lete videre etter det etter hvert.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.