Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Møt Bamse og Snehvit

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 00:41   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Møt Bamse og Snehvit

Hamsteren happy døde jo, og da vi fant et kjempebillig og veldig fint brukt bur på finn.no kjørte vi til nabobyen og hentet det. Deretter rett til sambos søskenbarn, hvor vi hentet 2 kaninbabyer som er drøye 5 uker gamle. De er ëgentlig jentene sine, noe eldste gutten synes er tull. Han vil og ha kanin. Jeg kjenner jeg er noe skeptisk, ser for meg at kanin ikke er så stas om noen mnd.... Så vi avventer litt og har gått i tenkeboksen... Om vi bestemmer oss for en til, er det noen som vet om tre jenter fra samme kull vil ha sjanse for å gå sammen? Vi har mulighet til å få en jente til om vi vil.

Anna Charlotte valgte den brune som hun kalle Bamse. Det er to jentekaniner, og Cathrine sin heter Snehvit.

Det høres ut som impuls det her, men vi har snakket om det en stund. Så det lå i kortene at det ble kanin når hamsteren takket for seg.
I alle fall, de er nydelige! Og så kosete som de er, enda.
Her er bilder om dere vil ha en titt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.