Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger rullegardintriks

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-09, 21:54   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Trenger rullegardintriks

Jeg maler over vindus- og dørkarmer, og nå som Herremannen sitt rom er ferdig støter jeg som vanlig på problemer når jeg skal henge opp rullegardinen: Jeg får den ikke i "spenn" sånn at den holder seg nede og ruller seg opp som den skal. Noen som vet et triks for å få det til? Det er en ordinær lystett rullegardin fra Kid som har en rund tapp på den ene siden og en flat tapp på den andre. Den flate settes inn i holderen i vannrett stilling og ender opp loddrett når den er på plass.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 21:57   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger rullegardintriks

Heng den i beslagene og dra den halvveis ned, ta den av beslagene og rull den manuelt opp. Da skal den bli bedre, men er den ikke helt hundre så gjør det en eller to ganger til. Men ikke spenn fjære så mye at den ryker.
Lykke til.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no