|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Fortell meg om stelleveskerJeg har lyst på den kuleste stelleveska siden vogna er mørkeblå og ganske kjedelig. Men det aner meg at det finnes andre kriterier for valg av stelleveske som er viktige i tillegg til at den gjerne må være litt turkis eller litt mønstrete.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg ser ikke poenget med stelleveske, men nå har jeg ikke hatt unger som skiter seg gjennom klærne flere ganger om dagen og sånn, så jeg har liksom trengt noen bleier og vaskekluter. Noe som fint får plass hvor som helst, omtrent. (i veska mi som ligger under vogna som oftest)
|
|
|
#3 |
|
*_*
|
Sv: Fortell meg om stelleveskerDet jeg likte med stellebagen her var at den har et par små rom innvendig, med plass til salve og mobil og andre løse småting. Aner ingenting om hvor man kjøper sånt, min fulgte med vogna.
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om stelleveskerStelleveske synnes jeg bare er i veien. kjøpte et stelleunderlag på nett(norsk side men husker ikke url) med lomme til et par bleier,hadde og en pakke tørr servietter i den. Så hadde jeg ekstra skifte liggende i bilen i stelleveska som fulgte med turbo sin vogn.
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om stelleveskerFleurville har mange fine stellevesker, er ikke sikker på hvor de kjøpes i farta men det er bare å google. Skip hop er også både fine og anvendelige.
|
|
|
#6 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg har en touring tote fra Petunia P, elsker den veska, fin å se på, god kvalitet og kan slenges over skulderen til vanlig bruk også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg endte opp med en Ju-ju-be BeAll Lotus, etter omfattende forskning på emnet.
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fortell meg om stelleveskerHer har de noe, jeg har kjøpt min der (i selve butikken) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Fortell meg om stellevesker
Fader, Bauche! Jeg hadde egentlig planlagt at jeg ikke trenger stelleveske, jeg.
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg kjøpte dyr og fancy stelleveske på slutten av permisjonen med snuppa. Jeg får fremdeles skryt av stilig veske ...... og den er over 4 år gammel nå.
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg har brukt flere, og har både skifte med, bleier, en håndduk, gulpekluter den gang da, og våtservietter. Siden jeg hadde vesla med på jobb en del også, har jeg hatt med matglass, smekke, skje og vannflaske også. Så veske har blitt brukt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg sydde mine selv jeg, for da fikk jeg akkurat ha jeg ville ha.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om stelleveskerJeg har flere stellevesker, men Fleurville vesken min er den eneste som er i bruk. Liker den kjempegodt. Men de er veldig dyre.
|
![]() |
|
|