Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva blir penest?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 12:14   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva blir penest?

Jeg har en hvit tunika/kjole fra b-young, jeg bruker bare den som kjole og har tynn strømpebukse og sorte støvletter til.

Har en singlet under, tidligere har jeg brukt en hvit en(å kanskje det faktisk er det fineste også) men så har jeg vært litt mer vågal i det siste å kjøpt meg to singleter i litt mer freshe farger også, en rosa og en limegrønn, men har også en sort singlet jeg evt kan bruke under.

Hva er penest? Skal ut i morgen, å planlegger antrekk allerede i dag

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:17   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir penest?

Bilde takk.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:23   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ja kan legge inn i ettermiddag.

Gammel 07-08-09, 12:32   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Umiddelbart tenker jeg at hvit singlet er penest under.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 13:02   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Umiddelbart tenker jeg at hvit singlet er penest under.

Enig i det, eventuelt sort om du har sorte støvletter??

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 15:01   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tipper hvit.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:15   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg tenker at det spørs på stoffet i tunikaen. Hvis det er såpass tettvevd at singleten bare syns i utringningen funker vel alle farger?

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 23:06   #8
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Har ikke fått tatt bilde av noenting ennå, men den blir visende over mest, men tunikaen er i veldig tynt stoff men ikke gjennomsiktig. Men heller mest for hvit eller sort. Tar bilder av det i morgen tenker jeg.

Gammel 08-08-09, 08:38   #9
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Jeg tenker sånn jeg at kanskje det tross alt vil bli finest med kanskje en sort, siden strømpebukse, støvletter og div accesories skal være sort/hvit?

Her er ihvertfall bilder da

Gammel 08-08-09, 09:18   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du ha et penest mulig antrekk du skal bruke kveldstid til støvletter så ville jeg hatt den sorte toppen inni.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 09:47   #11
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Skal du ha et penest mulig antrekk du skal bruke kveldstid til støvletter så ville jeg hatt den sorte toppen inni.

, er det jeg tenkte jeg også når jeg tenkte meg om. Har de gangen jeg har brukt tunikaen brukt hvit singlet under faktisk....

Gammel 09-08-09, 18:04   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville gått for den hvite uansett jeg. Syntes toppen var såpass fin, at den farget singlet bare ødelegger egentlig. Ville heller satset på et kult skjerf, kjede eller noe annet til pynt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 18:09   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

pen ugjennomsiktig bh-gjerne paddet og ingen singlet?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 21:44   #14
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Det ble sort i går, ble helt greit det også. Men greit å kunne variere litt

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.