|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Øyafestivalen 2009Det blir ikke all verden jeg får med meg i år, men jeg har i hvert fall billett til lørdagen. Mannen har på torsdagen også. Vi har fått lånt bort knerten, så det er bare snuppa som skal være med på festival. Hun gleder seg veldig, og vi har et lønnlig håp om at hun skal holde ut helt til Røyksopp.
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Vi skal hele festivalen, men hvor mye barn som skal med vet vi ikke helt ennå. Vi kommer nok til å prøve å få mest mulig barnevakt.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Lørdagen er valgt fordi det er den dagen jeg har fri og kan være på festival hele dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øyafestivalen 2009I tillegg har jeg skjønt at jeg skal gå opp på taket på (den nye) jobben min før jeg går på torsdag. Er det barnslig å innrømme at man liker Marit Larsen?
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Kunne ønske jeg hadde billett til fredagen jeg. På grunn av en plutselig endring i planer er jeg nemlig i Oslo den helgen. Men nå er det ikke flere billetter igjen. Kunne tenkte meg å få med meg Lily Allen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Knerten avleveres til bestefar allerede torsdag ettermiddag. Vi har ikke billett til fredag, så lurer på om jeg og snuppa skal ta en liten tur til "gratisbrua" for å få med oss Lilly Allen. Snuppa synger "fuck you" med voldsom innlevelse hver gang den kommer på radioen. Hun vet at det hun synger er "stygge ord", men vi lar henne synge.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øyafestivalen 2009
Hvor ligger denne gratisbrua? Tror vi må ta oss en tur vi også, som en slags fattig trøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Noen som fikk med seg Bon Iver?
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Nope, men jeg fikk med meg Kåre and the Cavemen, Vampire Weekend, The Bronx, Municipal Waste, Band of Horses, Rise Against og Ulver. Da var jeg kald og våt og gikk hjem, selv om synet av trommesettet til Satyricon holdt på å få meg til å bli.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Åh, hvordan var trommesettet til Satyricon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Ååh, de spilte på Midnattsrocken for tre år siden, de er virkelig herlige!
![]() |
![]() |
#17 |
Gullfisk
Nope.
![]() |
![]() |
#19 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Øyafestivalen 2009Jeg trodde jeg ville se Bon Iver, men fant raskt ut at det ville jeg ikke; kjeeedelig. Vampire Weekend og Rise Against var bra; will see again! Jeg hørte bare litt av Band of Horses, men det jeg hørte var ikke imponerende. Ulver var knall, men jeg liker prog-rock fra før da. Satyricon? Mulig Satan ikke er for flau til å bli kanalisert gjennom pop, men jeg gikk iallefall før konserten var slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gullfisk
Ouch.
![]() |
![]() |