Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Stoff til kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 20:17   #1
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Stoff til kjøkkenet

Trenger litt stoff for å "tette" til gryteskapet som ikke har noen dør- når vi flyttet inn manglet det en dør på kjøkkenet, og det er 5 år siden, men da den er gjemt inn i et hjørne man ikke ser har tiden hatt sin gang

Men nå når vi maler dørene hvite og fine så tenkte jeg ta tak i dette å. Så kjøkkenet blir med halvblanke hvite dører, benkeplate i massiv tre, og caffè latte på veggene og flisene i ca samme farve, bare 1 nyanse mørkere. Vi har ikke gardiner. Noen gode tips på hvor jeg kan få kjøpt noe stilig stoff? Ikke stripete eller rutete. Og det må være god kvalitet.

Alle forslag mottas med glede

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 21:03   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stoff til kjøkkenet.

Jeg har to meter av et nydelig stoff, som du gjerne kan få kjøpe dersom du synes det er like fint som jeg synes. Jeg kjøpte det til et prosjekt som aldri ble noe av. Det er spesialbestilt, i et tykt, godt bomullsstoff.

Det er dette:

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 21:16   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stoff til kjøkkenet.

Ellers så har jo Marimekko mange fine stoffer. Klassikeren Unikko i beige er fint. Da kan du jo kjøpe voksduk, forkle, grytelapper o.l. i samme stoff hvis du vil.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 23:45   #4
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Stoff til kjøkkenet.

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg har to meter av et nydelig stoff, som du gjerne kan få kjøpe dersom du synes det er like fint som jeg synes. Jeg kjøpte det til et prosjekt som aldri ble noe av. Det er spesialbestilt, i et tykt, godt bomullsstoff.

Det er dette:

Det ser veldig fint ut, helt mine farver. Er det akkurat 2 meter? og 1.40 andre veien? Må ta eksakte mål her i morgen. Hva skal du evt ha for stoffet?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 00:14   #5
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Stoff til kjøkkenet.

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Ellers så har jo Marimekko mange fine stoffer. Klassikeren Unikko i beige er fint. Da kan du jo kjøpe voksduk, forkle, grytelapper o.l. i samme stoff hvis du vil.

Marimekko er fin, men jeg føler "alle" har den. Ellers er det fine farger det å.

Noen fler som har noe forslag over fine stoffer?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 12:11   #6
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stoff til kjøkkenet

Det er 2x1,40, ja. Husker ikke hvor mye jeg ga for det, men godt over 100,- pr. meter, det er jeg ganske sikker på. Du kan få det for 200,- inkl. porto. Hvis du ikke er interessert, så er det en annen som har meldt sin interesse. Fint om du sier fra.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:37   #7
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Stoff til kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Det er 2x1,40, ja. Husker ikke hvor mye jeg ga for det, men godt over 100,- pr. meter, det er jeg ganske sikker på. Du kan få det for 200,- inkl. porto. Hvis du ikke er interessert, så er det en annen som har meldt sin interesse. Fint om du sier fra.

Jeg tar det! Send meg en PM med konto nr med mer

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no