|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken høstdressLurer på hvilken høstdress dere har/ skal kjøpe til barna/ barnet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken høstdressReflex sine dresser har jeg også meget god erfaring med. Der får du bra dress for god pris. Ellers liker jeg HH og T2H. Når de er riktig små er ReimaTec fine dresser, men storebror på snart 6 fikk hull i sin nye ReimaTec etter et par gangers bruk, så den er ikke verdt prisen til større barn. |
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken høstdressVi har hatt både Reflex, HH og Reima som høst/vår, og har i grunn vært fornøyd med alle. Mest fornøyd med HH faktisk.
|
|
|
#7 |
|
Unik
|
Sv: Hvilken høstdressJentene fekk seg HH dresser i dag. Fekk dei til 300,- XXL som kjører tilbud. Satt ned frå 800,- eller noko der omkring.
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken høstdressI høst blir det to-delt fra Nanook og hel dress fra Troll. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken høstdressDet blir en Troll Classic, arvet etter storebror. Brukes uten ulldress nå i høst. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hvilken høstdressHar vert fornøyde med de 2 Reflex dressene vi har hatt! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
oppbevares tørt
Sv: Hvilken høstdressDa skal jeg ut å kjøpe dress i dag. Har en pent brukt reflexdress str 86 til salgs hvis noen er interessert. (tynndress) Stor i størrelsen vil jeg si. Den er blå med noe grønt i. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Hvilken høstdressTil høst og vinterbruk har vi en reimatec-dress og en troll-classic.
|
|
|
|
#14 |
|
oppbevares tørt
Sv: Hvilken høstdressDa ble det den på linken øverst, men ytterdressen var grå med stjerner. Den hadde tynt, deilig for. |
|
|
|
![]() |
|
|