|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Norske vs utenlandske nettbutikkerJeg tror jeg må ha dette forklart en gang til. Har det noe å si om jeg bestiller fra en norsk eller en dansk nettbutikk. Jeg ser at Molo-jakka jeg ønsker er dyrere hos Rosa og Ridderen (som spesialiserer seg på norske kunder) enn den er hos Funky little Monkey (danske nettbutikk) ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norske vs utenlandske nettbutikkerDet vil nok det? Dessuten er jo kursen i vår disfavør, så de klærne koster jo det samme, selv om de trekker ut momsen, som du betaler i ettertid. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Sv: Norske vs utenlandske nettbutikkerHvilken jakke er det, forresten? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
audio, video, disco
Sv: Norske vs utenlandske nettbutikkerDet er den jeg kjøpte til jenta mi (vet det er guttejakke, ja) og jeg betalte 999, - på megogmagen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Norske vs utenlandske nettbutikker800 danske kroner tilsvarer 924 norske kroner med dagens kurs, så det blir jo veldig liten forskjell?
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Norske vs utenlandske nettbutikkerOg fortollingen koster vel over 100 kroner, i tillegg til frakt? Hva med momsen, blir den trukket fra i den danske nettbutikken, eller må du betale dobbel moms? (Er det moms på barneklær?)
|
|
|
#10 |
|
<*(((<
|
Sv: Norske vs utenlandske nettbutikkerOk, jeg er litt treg, skjønte først nå at begge prisene du har oppgitt egentlig er fra danske nettbutikker. Ble litt lurt av å finne rosaogridderen.no-adressen, og la ikke merke til at den egentlig var dansk. Hvor mye koster jakken i den norske nettbutikken? :nysgjerrig: |
|
|
|
![]() |
|
|