|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Haster: Verdi på iPhone?Jeg skal ned på politistasjonen for å anmelde tyveriet av iPhonen min nå snart. Da regner jeg med at jeg må oppgi en verdi, som sikkert også kommer til å gjenspeile hva jeg får igjen på reiseforsikringen.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Nevøen min fikk iPhone i spleise-bursdagsgave i går, og totalpris med abonnement (Djuice magnum, 12x199 kr) ble 3700 kr. Dette var en iPhone med 8gb minne.
![]() |
#4 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Ja, jeg finner jo priser på hva de vil koste med abonnement, men poenget er at jeg IKKE vil ha abonnementene som følger med telefonen... Jeg vil bare ha telefon..
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Det er ikke lenge siden sambo regnet på hva en ny tlf uten abbonnement ville koste i Norge, og han kom frem til en sum på rett over 5000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?
Ja, sånn kan man jo også gjøre det, bare betale abonnementet i 12 mnd..
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
Det er ikke prisen på abonnementet altså. Det er det abonnementet koster ekstra i bindingstiden. Jeg vet ikke hva det koster å kjøpe seg ut av abonnementet. Du har sikkert rett i at det er dyrere, så det ville jeg sjekket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Ah, ok... Men sånn som det står her, f eks:
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Jeg har anmeldt tyverier før, og har ikke trengt å oppgi noen verdi til politiet, bare hva som faktisk er stjålet.
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?OK. Hvis de spør om verdi kommer jeg til å skrive 6000,-, det er det billigste man får iPhone etter å ha brutt bindingstiden, har jeg funnet ut nå.
![]() |
#12 |
heimføing
|
Jeg var innom en mobilbutikk tidligere i sommer og spurte om priser, og kom da fram til at det vil koste meg borti fem tusen å kjøpe en iphone og så få den knyttet til bedriftsabonnementet som jobben betaler for meg, - altså bindingstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Ja, at det ble enda dyrere, mener du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Datteren min ble frastjålet en helt ny LG som kan ligne på iPhone.
![]() |
#17 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Haster: Verdi på iPhone?Hm. Jeg har ikke kvittering.. Den ble kjøpt i Russland.
![]() |
|
|