|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Chip/minnekort til DSVet noen hva det heter, og pris og hvor man får kjøpt? Sånt til å laset ned spill fra nettet på. Kanskje noen her inne til og med vet hvordan man henter spill?
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSTror mannen fikk en link her i sommer, men de var visst utsolgt... Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til hele opplegget da.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DS
Det finnes masse gratis spill til DS som man kan laste ned helt lovlig, så det er ingen grunn til å være skeptisk i utgangspunktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSDet er bare å google "games nintendo DS free". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSVi har en dings vi har kjøpt her: http://www.modnet.no/product_info.ph...oducts_id=2653 (Det er vel lov å linke hit håper jeg.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chip/minnekort til DSBilligst på dealextreme.com: http://dealextreme.com/details.dx/sku.19236 (fraktfritt!)
![]() |
#8 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSHm....høres interessant ut. Vil dette si at man kan laste over sine egne spill på denne brikka og også laste ned lovling fra nett? Høres jo genialt ut å kunne ha alt på en brikke. Er det vanskelig? Jeg og mannen min går ikke akkurat for å være ekstremt datakyndige.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chip/minnekort til DSVi har R4 kortet og det fungere supert , men det er ikke vi som har ordnet overføringen . Har ca 50 ulike spill på kortet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Kjempegreier! Kan se ut som vi trenger to minnekort, ett for sønn og ett for far
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSVi har et r4 og et n5. Disse passer ikke på dsi - da må du ha et annet. De har alle på modnet.no. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSDet Mauser linket til passer i hvert fall. Vi har både til DS og DSi, og det fungerer ypperlig. |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
Er du heeeelt sikker på at det funker på dsi og at du ikke mener ds lite? |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Nei det kortet Mauser linker til virker ikke på DSi nei, men hun sa de hadde DS Lite...gjorde hun ikke? :forvirret: |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSBåde r4 og n5 passer i ds lite. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Chip/minnekort til DSAha - jeg misforsto setningen din. :lyspære: |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Chip/minnekort til DSHmmm... Interessant. :lagrerlinkerifavoritter: Poden skal få DS til jul.
![]() |
#20 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Chip/minnekort til DSBegge mine har DS, men spillene er litt dyre. Mellom 400 og 500 koster de. Ikke rart man laster ned gratis. |
![]() |
![]() |