|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Jeg burde visst det. Jeg skulle ikke hørt på internettet som sa at jeg burde prøve klær med mønster på. For i dag gjorde jeg alvor av det. Jeg kjøpte en kjole med utrigning som krever sin bh. Og mønster. |
|
|
|
#3 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Jeg ville ha gått tilbake til butikken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)
|
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Hvis det finnes en butikk med sånne alarmer i nærheten av deg, kan du prøve å gå innom med kvitteringen og be pent om hjelp.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Butikken er et godt stykke unna. Da får jeg la være å bruke den i morgen likevel da. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Du bare napper ut magneten i høytaleren og setter den tilbake. Ingeniørmåten vettu. |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Høyttalermagnet funka ikke. Ikke kjøleskapmagneter heller. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Hadde en, men den passet så fint inn i den maskinen jeg har så jeg stappet den inn der sånn at jeg fikk raskere backup. |
|
|
|
#18 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Synes vi skal få se bilder av kjolen jeg!
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Straffen for å kjøpe mønstrede klær... (alarmspørsmål)Annen butikk var jo lurt. Hvis jeg tar med kvitteringen så kan de kanskje hjelpe meg? |
|
![]() |
|
|