Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Camper og bred-fot-høy-vrist

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 23:10   #1
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Camper og bred-fot-høy-vrist

Etter inspirasjon fra tråder her inne har jeg det siste året blitt den glade eier av tre par Campersko, som alle har fungert for meg, med type bred-fot-høy-rist. Av disse er den som heter Helena Bajo (?) som er nevnt i endel tråder.

Lykkelig over å ha funnet fine sko som passer meg, og ivrig etter å få med et par på mannens bestilling av Camper på nett for et par dager siden, har jeg nå kjøpt disse uprøvd (Camper Nara):

Det var IKKE vellykket. Veldig fine sko, men jeg får ikke foten helt frem. Kan nå skrive under på en kommentar fra Elinblu i en tråd her om at Camper kan være veldig enten eller for brede føtter.

Må nå sende dem tilbake og forsøke å bytte i noe tilsvarende som passer min fot bedre.

Noen som har erfaring med en tilsvarende type Campersko, som passer bred-fot-høy-rist? Det var godt utvalg der vi bestillte.

Gammel 18-08-09, 23:28   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Camper og bred-fot-høy-vrist

Jeg har bare erfaringen at sånne sko ikke passer på mine føtter. Mine smale føtter med høy vrist.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 23:36   #3
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har bare erfaringen at sånne sko ikke passer på mine føtter. Mine smale føtter med høy vrist.

Hmmm, ja på denne skoen er det vristen som er hovedproblemet. Mission impossible da?

Gammel 18-08-09, 23:49   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Det er dessverre min erfaring. Stakkars oss.

De skoene som har strikk over vristen eller elastiske skolisser er derimot supre. Disse, f.eks.:

Gammel 18-08-09, 23:57   #5
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Standard

Fin. Men har du prøvd denne? Vurderes.

Gammel 19-08-09, 00:03   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste var jo bare rålekker!

Gammel 19-08-09, 00:06   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanina her inne har den siste der, i alle fall! Hun har sikkert noe å si om størrelsen. Det må jo være en fordel med den spenna som gjør at man kan regulere reima, i alle fall. Ellers vet jeg sannelig ikke, har i grunnen kjøpt lite fra Camper de siste åra.

I dag satt for øvrig kollegaen min og jeg side om side under et møte og vippet med våre Helena Bajo.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 09:51   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Fin. Men har du prøvd denne? Vurderes.

Nei, men den var fin.
Jeg får sjelden på meg de skoene i "stivt" lær i det hele tatt, så jeg antar at denne skoen ville gitt meg gnagsår over tærne. Mulig jeg har veldig høy fot jevnt over, men det er vanskelig å finne sånne som sitter.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.