|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iPod touch og gratis spillPoden kjøpte seg iPod touch i går og nå skal vi se om vi får lagt til noen spill.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: iPod touch og gratis spillSkavvise hva han sa her nå:
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: iPod touch og gratis spillMulig han sa applestore? Eller noe sånt store-greier? |
|
|
|
#5 |
|
thirtysomething
Sv: iPod touch og gratis spillFlott! Nå har jeg klart å finne noen direkte på iPoden, og de legger seg pent der de skal. De jeg laster ned på iTunes blir på mystisk vis borte? Må jeg gjøre noe mer etter at de er lastet for å få de på iPoden? (Den er koblet til ja
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: iPod touch og gratis spillAppstore sa han ja. Jeg bare trodde han slukte en stavelse jeg, så skulle jeg ordne den selv. |
|
|
|
#8 |
|
thirtysomething
Sv: iPod touch og gratis spill
Nå har jeg gjort det, og jammen ramlet ikke de siste spillene jeg hadde lastet på pcen inn også.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: iPod touch og gratis spillLite tips på veien - ikke gi sønnen din koden, for da finner han fort ut at han kan laste ned betalingsspill også...
|
|
|
#10 |
|
thirtysomething
Sv: iPod touch og gratis spillAha, takk for tips!
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: iPod touch og gratis spillDet er parental control på eldstemann sin i alle fall, og da er det en setting som sier at man kan velge aldersnivå på hva de får opp både på podcast, itunes, internett og utube. Hvordan det funker i praksis har jeg ikke undesøkt enda, hare bare satt aldersgrensen på 12 år (hun er 9 år, men Harry Potter fan på sin hals, så da må jo muligheten for å se det være til stede...) Tenkte jeg skulle ta noen søk for å sjekke.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: iPod touch og gratis spillUngene mine har over hundre spill på sine - det er null problem så langt. |
|
![]() |
|
|