Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine bootcut-jeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 23:28   #1
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine bootcut-jeans?

Ja, nå er jeg lei de trange og smale olabuksene, og jeg må innrømme at bootcut-fasongen er den som kler meg best. Jeg ser stadig flere av dem i bruk, men hvilke butikker finner jeg dem i? Og hva slags modeller er fine?

Takk for tips!

Gammel 20-08-09, 23:35   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine bootcut-jeans?

Eg likar godt HM jeans type Loyal.

Gammel 20-08-09, 23:40   #3
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den så fin ut, ja! Jeg har vært innom H&M, men da var det dårlig utvalg av slike bukser, men det varierer vel litt fra butikk til butikk.

Jeg bruker forresten str. 36/S/27, alt etter som.

Gammel 20-08-09, 23:50   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har berre bestilt på nett. Eg er ein del større enn deg så bruker 32 eller 33 tommar i denne.

Gammel 21-08-09, 20:16   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes denne fra Ellos er litt fin, men det er nok nesten mer "sleng" bukse...

Annen type:

Fra Esprit:

Somewhere:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:05   #6
Gurine
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
Gurine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg sverget til Levis 572 før, men nå er den tatt ut av produksjon...

Jeg har nettopp kjøpt en fin bootcut på HM, og jeg var veldig fornøyd med at de har 30 i lengden, siden jeg er såpass litta

Gurine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:52   #7
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Standard

Jeg har til gode å finne fulltreffere blant Levis-bukser, men det har jo kommet nye modeller, så denne skal sjekkes ut. Har sett mange fine Levis-bukser gående rundt omkring. Necesario: Du er en racer på å google og finne fram til det som etterspørres. (Har lagt merke til det i andre sammenhenger også, samt at du har veldig god smak!) Fine bukser!

Takk begge!

Gammel 22-08-09, 14:09   #8
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gurine, her.

Jeg har nettopp kjøpt en fin bootcut på HM, og jeg var veldig fornøyd med at de har 30 i lengden, siden jeg er såpass litta

Har de jeans som er 30 i lengden? Hva heter disse buksene da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.