Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva gjør jeg nå? (Vognpose)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 12:29   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva gjør jeg nå? (Vognpose)

Lillebror på 19 mnd sover ute i sportsvogna på dagen.
Jeg har Kaiser lammeskinnspose til ham, men nå begynner den å bli i korteste laget.
Jeg merker at han begynner å få litt panikk fordi han ikke får strekt ut bena skikkelig i posen.
Noen som vet om poser som er lengre enn Kaiser?

Gammel 01-01-07, 13:31   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg nå? (Vognpose)

Har samme problem, og venter på svar. Er så i tvil om hva vi skal kjøpe. Kanskje det er en rimelig voksi å få tak i på salg?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:13   #3
Cathrine
Ser meg litt rundt

Cathrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva med å kjøpe en ajungilak knøtt sovepose?
Disse kan også brukes i vogn. Jeg er iallefall kjempefornøyd!

http://http://www.oslosportslager.no...esovepose.html

Gammel 01-01-07, 14:17   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mine har sovet i Voksipose, hele soveperioden.

Gammel 01-01-07, 23:22   #5
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cathrine, her.

Hva med å kjøpe en ajungilak knøtt sovepose?
Disse kan også brukes i vogn. Jeg er iallefall kjempefornøyd!

http://http://www.oslosportslager.no...esovepose.html

Den har vel ikke åpning for seler?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Mine har sovet i Voksipose, hele soveperioden.

Har voksiposen åpning for seler?
Og hvor lang kan man gjøre den?

Gammel 01-01-07, 23:31   #6
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt en lang Lammy pose til Junior. Den er ca 115 cm, dunpose med avtakbart lammeskinn i bunnen. Og den passer fortsatt til gutten som er ca 90 cm og 13 kg

Gammel 01-01-07, 23:35   #7
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har kjøpt en lang Lammy pose til Junior. Den er ca 115 cm, dunpose med avtakbart lammeskinn i bunnen. Og den passer fortsatt til gutten som er ca 90 cm og 13 kg

Pris, please?

Gammel 02-01-07, 00:20   #8
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Pris, please?

Jeg tror den koster noe over 2000,- Jeg kjøpte min med 30% rabatt på Babyshop i fjor vinter.

Gammel 02-01-07, 00:29   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Snuppa har voksipose i barnehagen. Den har jeg laget hull i til seler, men jeg tror de nyere modellene har selehull. Hjemme har vi en Odenvâlder Holly dunpose som er 115 (?) cm. Hun er 96 cm og 14 kg.

Gammel 02-01-07, 00:32   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lager poser så lange som man trenger dem

Gammel 02-01-07, 00:32   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

De nyere typene med Voksipose har hull for seler mener jeg.
Er usikker på hvor lang man kan gjøre den, men mine har ikke hat tnoe problem når de har vært 2,5 år.
Minsten var i tillegg ganske så stor og hadde nok passert meteren når han var på den alderen. Ikke noe problem for han å få plass.

Gammel 02-01-07, 01:04   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Snuppa har voksipose i barnehagen. Den har jeg laget hull i til seler, men jeg tror de nyere modellene har selehull. Hjemme har vi en Odenvâlder Holly dunpose som er 115 (?) cm. Hun er 96 cm og 14 kg.

Både Voksi og Holly er gode og lange.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:00   #13
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Har og Oddenwaller dupose. Hull til seler, godt plass til lange bein (fåes i to lengder) og kan maskinvaskes. Anbefales!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:04   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

lillemor rundt samme alder har en arvet 8 år gammel voksi! Den fungerer gullgodt! Hun er en lang frøken 87-88 cm og denne er super.
I vår voksi var det gjort klart til å skjære ut hull om det var ønskelig- så det har vi gjort.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 23:19   #15
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg lager poser så lange som man trenger dem

I lammeskinn?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 23:22   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Voksiposen vår har hull til seler og storesøster på snart 2,5 år bruker den. I helgene sover hun i vognen når vi går tur.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 00:18   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

I lammeskinn?

Niks.

Gammel 29-10-07, 06:52   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva gjør jeg nå? (Vognpose)

7am pose!
115 cm. lang fra topp til bunn, den har teknisk fyll som skall være spesielt bra med tanke på polfart ol., så posen skal være veldig varm når det er kaldt.
Det er kunn et fleeceteppe på lokket og det er festet med trykk knapper så det tar man bare av om man ikke vil ha det der.

Innvendig;

Utvendig

Fine bilder av alle detaljer her;
http://sessanochprinsessans.blogg.se/barn_utstyr.html
(og sessan sier at den er helt fantastisk, beste posen de har hatt)

1199,- for large, dvs. den som er 115 cm. og den finnes i Rosa, Grønn (kiwi), Brun (cafè) og Svart. Den brune er bare så lekker! Her er fargene;
http://www.mamut.net/Barnetrend/subdet171.htm

Barnetrend som selger den i Norge.
Man kan bare slenge skinn i bunnen hvis man vil det, og fjerne fleeceteppet og ha et ullteppe istedet hvis man vil, tror ikke man trenger det.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 19:15   #19
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Den var skiiiiitlekker! Noterer bak øret.

Dessverre ser det ut til at vi muligens må bytte ut dunposen vår, da snuppa later til å reagere på dun.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 20:12   #20
malena

malena sin avatar

Standard

Den var fin, ja. Nå har lillebror sluttet med dagsoving, så der røyk den unnskyldningen for å kjøpe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.