Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hold in

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 08:14   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Rødme

Hold in

Jeg skal på en sammenkomst, og dessverre har jeg ikke trent gravidmagen tilbake til normalen, og skal dermed ha på hold in truse. Den er ganske tight og går fra lårene og under brystet. Hvor lenge er det forsvarlig å ha den på Kanskje jeg må ha med backupklær? Tenkte jeg skulle trene med å ha den på idag

Gammel 26-08-09, 08:53   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hold in

Jeg hadde på en slik tortursak på lørdag.
Etter som kvelden skred fram rullet den seg llitt ned og jeg var faktisk øm på begge sider av mangen på søndag. Akkurat der hvor den var strammest.
Beregn god tid på do også. Evt tren deg hjemme. Både med og uten promille

Men hva gjør man ikke for å skjule valkene en stakket kveld.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 09:11   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, valkene må skjules Ja, skal trene ikveld, får kjøpe noen øl og teste ut hold in med promille

Gammel 26-08-09, 09:27   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Fader jeg sleit med å få saken opp under armene igjen.
Det er trangt altså.

Gammel 26-08-09, 09:28   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns jeg ser dere!

Gammel 26-08-09, 09:31   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Syns jeg ser dere!

Hadde ikke valker i hvertfall.

Gammel 26-08-09, 09:47   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hva gjør man ikke?

Her er slagordet mitt egnet:
Er du redd for at noen skal se at magen har valker så trenger du dypere utringning. Ikke en kjeft som ser noen valker hvis bare kjolen er tilstrekkelig low-cut.

Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 03:39   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva gjør man ikke?

Er du redd for at noen skal se at magen har valker så trenger du dypere utringning. Ikke en kjeft som ser noen valker hvis bare kjolen er tilstrekkelig low-cut.

Og du som har fått så fine beholdere til å bære puppene dine i og greier. Det er bare til å la resten forfalle, det er ingen som kommer til å se noe mer enn puppene dine uansett framover

Gammel 26-08-09, 09:55   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn. Ble "lurt" etter å ha kjøpt en kjole som viste mindre utringning enn valker.
Damen i butikken fortalte at den måtte være så trang at det var lurt å ha hjelp til å dra den opp de første gangene.
Jeg kjøpte heller en størrelse større, og synes at det funker bra. Slipper den ver-linningen-valken:

Gammel 26-08-09, 09:56   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper dere sånne, egentlig?

Gammel 26-08-09, 10:02   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva gjør man ikke?

Jeg hadde KLØFT i helga for å si det slik. Men den hadde ikke overgått valkene av den grunn.

Jeg kjøpte min på Lindex.

Gammel 26-08-09, 10:10   #12
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg hadde KLØFT i helga for å si det slik. Men den hadde ikke overgått valkene av den grunn.

Joda. Lett!

Gammel 26-08-09, 10:12   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg kjøpte min på Lindex.

Ække en sjel der som så de valkene. Kløft trumfer.

Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 10:16   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil benytte anledningen til på det sterkeste å advare mot en type hold-inn-strømpebukse med høyt liv fra Lindex. Jeg kjøpte den fordi det var høyt liv, da jeg skulle bruke en litt tettsittende og smågjennomsiktig kjole og gjerne ville unngå den klassiske strømpebuksevalken i midjen. (Hvorfor de lage så stramme strikker? )Først da jeg skulle ta den på meg, oppdaget jeg at det var hold-inn-effekt fra låret til oppunder puppene. Jeg fikk den rett og slett ikke på. Den var så pinetrang at den stoppet omtrent midt på lårene - og jeg er ikke spesielt stor, altså. Det endte med at jeg mistet bussen pga dette og ankom selskapet i taxi.

Gammel 26-08-09, 20:43   #15
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Lindex har noen helt supre. Reimers har også noen.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg vil benytte anledningen til på det sterkeste å advare mot en type hold-inn-strømpebukse med høyt liv fra Lindex. Jeg kjøpte den fordi det var høyt liv, da jeg skulle bruke en litt tettsittende og smågjennomsiktig kjole og gjerne ville unngå den klassiske strømpebuksevalken i midjen. (Hvorfor de lage så stramme strikker? )Først da jeg skulle ta den på meg, oppdaget jeg at det var hold-inn-effekt fra låret til oppunder puppene. Jeg fikk den rett og slett ikke på. Den var så pinetrang at den stoppet omtrent midt på lårene - og jeg er ikke spesielt stor, altså. Det endte med at jeg mistet bussen pga dette og ankom selskapet i taxi.

Sånn kan det gå. Nei, jeg bruker aldri hold-in strømpebukse. Brukte det en 17 mai, måtte rett og slett ta den av etter 17 mai frokosten for jeg ble svimmel og blodomløpet føltes ikke helt i orden

Gammel 26-08-09, 20:45   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er best hvis man får dem på feil vei. Magen løftet opp og frem, og rompa presset flat.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 20:48   #17
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

De er best hvis man får dem på feil vei. Magen løftet opp og frem, og rompa presset flat.

Gammel 26-08-09, 21:00   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

gud, det der er pinefulle greier. Kjøpte en slik trusesak en gang, men etter å ha brukt ca 5 min på påkledningen av den, ble den naturlig valgt bort som undertøy den kvelden. Valget mellom å drikke noen øl, eller noen valker ble enkelt, ja. Umulig å gå på do med den der....., må låne snuppas libero inni da evt....

Synes det er stas å kunne puste på fest, jeg...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:25   #19
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nå lo jeg godt.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 03:47   #20
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har aldri forstått vitsen med sånne holdinne-greier, for min erfaring er at alt som skvises inn et sted, nødvendigvis tyter ut et annet sted. Det forsvinner jo ikke. Så med mindre man kun har en liten lokal kul nede på magen, så ender man bare opp med ting som tyter ut ved puppene, både foran og bak. Og tro meg, det lar seg ikke presse inn i en bh om man aldri så mye øker cup-en og reduserer omkretsen

I grunnen er det bare å se på reklamene for produktet: de som reklamerer har ikke et gram ekstra fett på kroppen. De får nok egentlig bare hjelp til å holde pusten

Jeg stemmer for å ta en Smilefjes: dyp utringing på en kjole som fremhever andre ting enn det man vil skjule.

:innrømmer at sist gang jeg hadde en holdinne-truse på meg så gikk jeg truseløs etter mindre enn en time:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.