|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Hva gjør man når man ikke får hvit vaskehjelp?
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 27-08-09 kl 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?
:furte:
![]() |
#11 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?Denne tråden hørtes mer rasistisk ut enn den var
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?Jeg har akkurat undersøkt det samme med hjelp fra flere venner. Det finnes ingen på Stjørdal. Det er vel noen i Trondheim, men det blir vel skrekkelig dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?
Ok, du bor nok for langt ute på landet.
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?Det med å bleke en svart er ikke så dumt. Dvs man tar en svart vaskehjelp og forklarer fordelene med å vaske hvitt.
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?Kan du ikke få tak i noen skoleelever som gjør det som ekstrajobb? Jeg vasket hos bestefar og i en liten frisørsalong fra jeg gikk på ungdomskolen.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man når man ikke får i hvit vaskehjelp?Start med en svart en og konverter henne til hvit etterhvert. Når hun skjønner at det bare kommer med goder og at det ikke koster henne noe med skatt fordi lønna stiger så er hun motivert tenker jeg. |
![]() |
![]() |
|
|