|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Hva finne på i Oslo?Jeg og mellomste (4,5år) skal til Oslo på tirsdag til onsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva finne på i Oslo?Reptilparken |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva finne på i Oslo?Selv om vi bor i Oslo, har vi hatt stor glede av "Karsten og Petra hilse på kongen", som nærmest er en liten guidebok for barn til Oslo. Vi har lest boka og deretter sett endel av stedene de besøker.
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva finne på i Oslo?Poden syntes faktisk det var morsomt å gå på operaen. Spasere opp et hustak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva finne på i Oslo?Hvis du treffer riktig togtider, er det veldig enkelt å ta toget fra Oslo S til Kjelsås. Teknisk museum ligger da rett ved siden av togstasjonen (på andre sida av toglinja). Togene går vel omtrent en gang i timen (eller kanskje oftere siden det er hverdag?). Ellers er det også buss nr 54 fra Jernbanetorge, f.eks., men det tar noe mer tid, så klart. På teknisk museum er det også en egen avdeling om kroppen og anatomi, kanskje det er interessant siden hun skal på sykehuset etterpå? (Eller kanskje ikke...
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva finne på i Oslo?Og på teknisk museum nå så har de ett rom med vann og en stor "isbre". En må låne gummistøvler, og en kan låne radiostyrt båt. Minstemann var ikke villig med ut av rommet, selvom han var våt til livet.
![]() |
|
|