|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Menns alkoholbruk gir økt sykefravær...sier Aftenposten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværNope. Vi har under 1 % sykefravær hos oss, og det er jeg som står for det som er. Og det er ikke alkoholrelatert. Ikke direkte jaffal. |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværHipp som happ her også. Det er generelt svært liten fare fordagen derpå-fravær i denne mondene institusjonen (skjønt det har faktisk forekommet at noen har gått på do og spydd midt i et møte
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværJeg jobber i barnehage, med få mannfolk. Så der er det et lite problem.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværHer jeg jobber er det masse arrangement og fuktige kvelder hele tiden, og vi er 75 menn og 5 kvinner. Folk er svært sjelden uplanlagt borte etter slike kvelder. Men det hender og da er det, logisk nok, menn som står for mesteparten av det fraværet.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværHar ikke lagt særlig merke til det her, men det er nok mennene helst som kommer sent inn dagen etter jobbpils. Når det er sagt, jobber de jeg sikter til mer enn nok overtid og det gir seg således ikke utslag på sykestatistikken.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefravær
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværIkke her jeg er nå.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværJeg har jobbet innen finans. Det var noen fuktige kvelder på byen også på ukedagene. Det skulle ekstremt mye til før man kastet inn håndkleet og faktisk ikke kom på jobb. De får gangene jeg husker at det har skjedd, så var det menn som stod for fraværet. Redusert arbeidsevne dagen derpå tror jeg nok var tilfelle hos både menn og damer.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Menns alkoholbruk gir økt sykefraværRedusert arbeidsevne snakker vi ikke om. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|