Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Vidunderbarn

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 18:13   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Vidunderbarn

Noen som har lest Vidunderbarn av Roy Jacobsen? Er den noe bra?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:42   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vidunderbarn

Ja. Jeg likte den, men den var litt... kjapp. Lesverdig, absolutt, men jeg syntes den manglet noe.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 13:17   #3
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt den, men skal spare noen bøker til vi skal avgårde... leser gjerne kritikkene herfra da...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:20   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest den, og vi gi den terningkast 5. Nå skal det sies at jeg virkelig elsket Seierherrene, det er en av de beste bøkene jeg har lest, så bare gjensynet med miljøet var en stor glede. Jeg bor like ved begivenhetenes sentrum, og faren min er oppvokst her, noe som nok bidrar til min interesse for akkurat disse oppvekstskildringene. Jacobsen skriver med innsikt, humor og varme. Dessverre synes jeg boka taper seg litt mot slutten - de siste kapitlene virker litt tilfeldig sammenrasket.

Sist redigert av Bluen : 11-09-09 kl 23:35.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:33   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat begynt, men Roy Jacobsen skriver på en slik måte at jeg blir dratt inn i boka.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.