Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support om

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 14:00   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support om

...og helst ikke mine mer teknisk anlagte kolleger heller.

Uansett, musa går plutselig veldig sakte. Den med ledning, altså. Tingen PÅ den bærbare går fint, og den på mousetrapper'n, men de er jo slitsomme å bruke.

Har jeg trykket på en knapp igjen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:03   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support om

har du hår i musa kanskje? eller annen skitt? Åpne den opp og se hva som er inni?

Gammel 01-09-09, 14:03   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Under kontrollpanel mener jeg det finnes innstillinger for musa, på hvor fort den skal reagere.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:03   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Palmen:

minibolle mai 2012
Gammel 01-09-09, 14:03   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er optisk.

:ignorerer glatt alle dobbeltmeninger:

Gammel 01-09-09, 14:10   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og den har virkelig ledning (eller var det bare for å unngå plumpe festligheter?) - om den så er batterimus så forstår du vel hva jeg tenker på....

Jeg har ikke peiling, men slår nok et slag for kontakten på ledningen. Enten er den ikke skikkelig i, ellers så har den gått heden.

Gammel 01-09-09, 14:11   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Start med å bytte til en annen mus og se om problemet vedvarer. Hvis det ikke gjør det, kan du trygt kontakte support og klage på feil ved musa du har (eller bare bytte diskret med naboen ).

Deretter går du til kontrollpanelet, velger Mus og fanen Pointer options (pekealternativer på norsk, formoder jeg). Se om du kan fikse det ved å justere Pointer speed øverst.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:12   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har ikke peiling, men slår nok et slag for kontakten på ledningen. Enten er den ikke skikkelig i, ellers så har den gått heden.

Det er tvilsomt om dårlig kontakt vil påvirke hastigheten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:17   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:ignorerer glatt alle dobbeltmeninger:

Hvem er du, og hva har du gjort med alfaCharlien vår?

Gammel 01-09-09, 14:20   #10
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Det er en gå-sakte-aksjon fra musa di i anledning for lite dobbeltbetydning i forumpostene dine i det siste.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:23   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det er en gå-sakte-aksjon fra musa di i anledning for lite dobbeltbetydning i forumpostene dine i det siste.

Det må det jo bare være.

minibolle mai 2012
Gammel 01-09-09, 14:28   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg, hm, fant knappen. Den satt rett på toppen der, jeg har visst streifet borti, og nå går alt så meget bedre. Fiiiine knappen.

Hah! Det var dobbeltbetydningene sine det, tenker jeg.

Gammel 01-09-09, 14:29   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg, hm, fant knappen. Den satt rett på toppen der, jeg har visst streifet borti, og nå går alt så meget bedre. Fiiiine knappen.

Hah! Det var dobbeltbetydningene sine det, tenker jeg.

Guess who's back.

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:30   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Så kan jeg, siden problemet er løst, melde om at jeg fortsatt har traumer etter å ha hørt latteren den gangen jeg i frustrasjon ba en kollega "komme og fikse musa". :tsktsktsk:

Gammel 01-09-09, 14:32   #15
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gå inn i kontrollpanelet og trykk på musa og deretter på "Pointer Options". Der kan du endre hastigheten.

Gammel 01-09-09, 14:35   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvem er du, og hva har du gjort med alfaCharlien vår?

Jeg tenkte det samme .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:43   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kan jeg, siden problemet er løst, melde om at jeg fortsatt har traumer etter å ha hørt latteren den gangen jeg i frustrasjon ba en kollega "komme og fikse musa". :tsktsktsk:

Been there, done that. Forøvrig sendt epost og sagt jeg trenger en mus - hvorpå festligheten på IT svarer: har du ikke en allerede da? *plumpe per*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.