|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support om...og helst ikke mine mer teknisk anlagte kolleger heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omUnder kontrollpanel mener jeg det finnes innstillinger for musa, på hvor fort den skal reagere.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omPalmen:
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omOg den har virkelig ledning (eller var det bare for å unngå plumpe festligheter?) - om den så er batterimus så forstår du vel hva jeg tenker på....
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omStart med å bytte til en annen mus og se om problemet vedvarer. Hvis det ikke gjør det, kan du trygt kontakte support og klage på feil ved musa du har (eller bare bytte diskret med naboen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support om
Det er tvilsomt om dårlig kontakt vil påvirke hastigheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
Hvem er du, og hva har du gjort med alfaCharlien vår?
![]() |
#10 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omDet er en gå-sakte-aksjon fra musa di i anledning for lite dobbeltbetydning i forumpostene dine i det siste.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omJeg, hm, fant knappen. Den satt rett på toppen der, jeg har visst streifet borti, og nå går alt så meget bedre. Fiiiine knappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
Guess who's back. |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omSå kan jeg, siden problemet er løst, melde om at jeg fortsatt har traumer etter å ha hørt latteren den gangen jeg i frustrasjon ba en kollega "komme og fikse musa". :tsktsktsk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål jeg gjerne vil slippe å ringe IT-support omGå inn i kontrollpanelet og trykk på musa og deretter på "Pointer Options". Der kan du endre hastigheten.
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
Been there, done that. Forøvrig sendt epost og sagt jeg trenger en mus - hvorpå festligheten på IT svarer: har du ikke en allerede da? *plumpe per*
![]() |
|
|