|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Når jeg var 12 år så jeg min første skrekkfilm, og den skremte vettet av meg. Filmen het "The Howling" og handlet om varulver midt ute i skogen. Jeg ble så vanvittig skremt at jeg helt reellt er redd for varulver i skogen til dags dato. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Eh, ja. Jeg så Heksene da jeg var ni, og jeg fikser fremdeles ikke Anjelica Huston. Altså, hun ser jo ut som seg selv, og så tar hun liksom av seg en maske og blir til DEN fæle heksa... Jeg hadde mareritt om det i flere år.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Tja, altså, jeg vet jo at det ikke finnes, men jeg har altså en helt teit og irrasjonell frykt for zombier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Egentlig ikke. Men jeg husker fremdeles godt et barnetv-program som ga meg mareritt i mange netter etterpå. Det handlet om ei dame som uansett hvor hun gikk, møtte på en gorilla. Skulle i butikken, kassamannen var en gorilla, skulle ta bussen, bussjåføren var en gorilla osv, osv, osv. Til slutt våknet hun, pirket i mannen for å fortelle om drømmen, han snudde seg og var en gorilla.... Jeg drømte om gorillaer lenge etterpå.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg leste "Demonene i Amittyville" eller hva den het den boka i en alder av 14 år, og har vel aldri glemt det siden... |
![]() |
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Usynlige biler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Oppkast.
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg gruer meg til å møte Michael Jacson jeg (Kilde: youtube.com) For å svare på HI; jeg har heldigvis ingen slik fryktnå. Hadde en periode i førskolealder hvor jeg hadde et anstrengt forhold til troll, men det gikk heldigvis over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Dette er utrolig flaut for det er jo ikke mer enn et par år siden jeg så Klodenes Kamp, men når det blåser i trærne ute på landet så hender det jeg skvetter til og venter å se en blodtørstig alien i et vandrende romskip, tripod het det vel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg er skremmende god til å skremme meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Nei egentlig ikke. Men jeg skulle gjerne ha møtt et spøkelse, og kleppet tak i det for å undersøke det.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
Eugene Tooms, spilt av Doug Hutchinson (The Green Mile). Den mannen gjorde inntrykk, ja.
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
Nå er han med i Lost. Fortsatt creepy ...after all these years.
![]() |
#18 |
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du får sørge for å ha countryplata klar. Yodeleehoooooooouuu!
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
Elsker deg for denne altså. jeg kan forøvrig ikke skylde på filmer. Kun på min overaktive hjerne. Forøvrig anseer jeg meg som kurert altså.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg blir ofte redd etter å ha sett en skrekkfilm, men jeg er jo ikke redd for spøkelser og jenter med håret foran øynene i hverdagen i grunn.
![]() |
|
|