Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Synkronisering av lyd på avi-fil?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 09:42   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synkronisering av lyd på avi-fil?

Jeg har lastet ned noen filmer, men på noen av dem er lyden totalt usynkronisert og er før hendelsesforløpet i filmen.

Jeg bruker DivX-player, er det noen andre "filmfremvisere" der man kan oppgi forsinkelse på lyden? Eller heter det noe annet når man synkroniserer lyden?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 11:48   #2
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synkronisering av lyd på avi-fil?

Det kan jo være feil på selve filen du har lastet ned. Har opplevd dette på flere filmsnutter ja.

Har du forsøkt en annen avspiller?

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:10   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synkronisering av lyd på avi-fil?

Det er nok på selve filmfilen, ja. Derfor jeg tenkte at kanskje noen program kunne synkronisere det.
Har aldri opplevd at lyden kommer i forkant av handlingen før. Har opplevd flere ganger at lyden er for sen, og da bruker jeg å starte filmen på nytt...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no